Gå til innhold

Hold in... Noen som har prøvd denne? (Link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken funker ikke.

Om deter vanlig hold-in, vil jeg si nei.

Det eneste som holder ting på plass er korsett.

Anonymous poster hash: a279f...d44

Skrevet

Er det noen som har tips til andre gode hold inn? 😊

Anonymous poster hash: d12bc...626

Skrevet

Holdin funker A L D R I. Om du bare har truse som holder inn magen, er den så stram over rumpa at du får 4 rumpeballer. Går den nedover mot låret slik som på linken, strammer den VELDIG i lårene og du får sånn stygt hakk. Ikke mange kjoler det ikke vises under. Og av en eller annen grunn får jeg så stygg form sv holdin at jeg ser tynnere ut med en gang jeg tar den av. Mer slankende å velge riktige klær.

Anonymous poster hash: 94497...db0

Skrevet

Jeg har god erfaring med shape wear fra Lindex. Liker best strømpebuksene med medium hold, men jeg har også en underkjole. Den strammer ikke rundt lårene som sånn body gjør (lettere å gå på do også). Greit, man blir jo ikke tynnere av disse klærne, men det jevner ut og fjerner valkene.

Anonymous poster hash: 199b9...12d

Skrevet

Jeg har god erfaring med shape wear fra Lindex. Liker best strømpebuksene med medium hold, men jeg har også en underkjole. Den strammer ikke rundt lårene som sånn body gjør (lettere å gå på do også). Greit, man blir jo ikke tynnere av disse klærne, men det jevner ut og fjerner valkene.

Anonymous poster hash: 199b9...12d

Jeg har og god erfaring med hold in fra Lindex. Er veldig glad i hold in underkjolen min

Anonymous poster hash: 1d72c...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...