Gå til innhold

Mannen min har begynt å ta escitalopram,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har dessverre fått noen kjipe (for meg) bivirkninger. Etter min mening har vi ikke det beste sexlivet i utgangspunktet, men nå er det blitt enda vanskeligere, da han ikke får til å gå  løpet helt ut. Han har bare tatt det rundt 1 uke. Er det håp om bedring? Han har god effekt av det for det han tar det mot, men dette kommer nok til å tære på oss som i utgangspunktet har et trøblete forhold akkurat nå for tiden. Vi har begynt å få det bedre, men er redd dette blir vanskelig å takle...

Mener ikke å være ufølsom eller slem, bare lurer på om det kan gå over...

Anonymous poster hash: 4567b...593
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sender en god klem til deg og mannen din. Tar selv Escitalopram, 10 mg morgen, og i begynnelsen var ikke sexlivet sprekt, for å si det sånn... Men: Nå går det mye bedre :) Har nok litt lenger lunte enn vanlig, men det er ikke noe problem.Dette går seg til- ikke gi opp!

Anonymous poster hash: a185e...316

Skrevet

Hei! Første 3 ukene jeg gikk på Escitalopram, klarte ikke jeg få orgasme. Seriøst, jeg onanerte i over 70 minutter, da gav jeg opp :P

Etter de 3 ukene var det som før jeg begynte på medisiner. Nå bruker jeg normal tid på å få orgasme, alt fra 2 til 20 minutter, avhenger av hvor kåt jeg er. Det som er digg nå, er om jeg glemmer å ta tabletter i ett par dager.. Da kommer orgasmene på rekke og rad. Så ja, vil tro det er håp ;)

Hvor lenge og kraftige bivirkningene er varierer såklart fra person til person, men de fleste er over innen 3-4 uker :)

Anonymous poster hash: 85c66...999

Skrevet

Takk for svar :) HI

Anonymous poster hash: 4567b...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...