Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 og har dessverre fått noen kjipe (for meg) bivirkninger. Etter min mening har vi ikke det beste sexlivet i utgangspunktet, men nå er det blitt enda vanskeligere, da han ikke får til å gå løpet helt ut. Han har bare tatt det rundt 1 uke. Er det håp om bedring? Han har god effekt av det for det han tar det mot, men dette kommer nok til å tære på oss som i utgangspunktet har et trøblete forhold akkurat nå for tiden. Vi har begynt å få det bedre, men er redd dette blir vanskelig å takle... Mener ikke å være ufølsom eller slem, bare lurer på om det kan gå over... Anonymous poster hash: 4567b...593
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Hei! Sender en god klem til deg og mannen din. Tar selv Escitalopram, 10 mg morgen, og i begynnelsen var ikke sexlivet sprekt, for å si det sånn... Men: Nå går det mye bedre Har nok litt lenger lunte enn vanlig, men det er ikke noe problem.Dette går seg til- ikke gi opp! Anonymous poster hash: a185e...316
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Hei! Første 3 ukene jeg gikk på Escitalopram, klarte ikke jeg få orgasme. Seriøst, jeg onanerte i over 70 minutter, da gav jeg opp Etter de 3 ukene var det som før jeg begynte på medisiner. Nå bruker jeg normal tid på å få orgasme, alt fra 2 til 20 minutter, avhenger av hvor kåt jeg er. Det som er digg nå, er om jeg glemmer å ta tabletter i ett par dager.. Da kommer orgasmene på rekke og rad. Så ja, vil tro det er håp Hvor lenge og kraftige bivirkningene er varierer såklart fra person til person, men de fleste er over innen 3-4 uker Anonymous poster hash: 85c66...999
Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #4 Skrevet 18. november 2016 Takk for svar HI Anonymous poster hash: 4567b...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå