Gå til innhold

Hvilket brettspill til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å investere i et brettspill til jul som vi alle kan ha glede av. Regner med at vi blir noen mennesker her på julaften og utover i julen, men til vanlig er vi er to voksne og to barn på 5 & 16 år.

 

Hva anbefaler DU?



Anonymous poster hash: d5fa8...3a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cluedo

 

Anonymous poster hash: ba969...c6f

Skrevet

Alias, Fantasi, Den forsvunnede diamanten. ☺

 

Anonymous poster hash: a1ae7...c6a

Skrevet

Cluedo

 

Anonymous poster hash: ba969...c6f

Den er populær her også :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 2a946...362

Skrevet

Takk for tips :D Får sjekke ut disse  og håper på en genirik jul i heimen.



Anonymous poster hash: d5fa8...3a9
Skrevet

Vi spiller settlers:-) Kjempegøy! Minste er 6, har til i fjor vært på laget til noen andre, i år spiller han med egne brikker, men med ganske mye hjelp ;)

 

Anonymous poster hash: 1d07c...365

Skrevet

Vil du vedde

 

Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres.

 

Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her.



Anonymous poster hash: 55637...fce
Skrevet

 

Vil du vedde

 

Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres.

 

Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her.

 

Anonymous poster hash: 55637...fce

 

Dette høres spennende ut. Tror det blir flere spill under juletreet år :D

 

Anonymous poster hash: d5fa8...3a9

Skrevet

 

Vil du vedde

 

Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres.

 

Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her.

 

Anonymous poster hash: 55637...fce

Enig! Vil du vedde er sykt gøy.

 

Anonymous poster hash: f76f7...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...