Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Tenkte å investere i et brettspill til jul som vi alle kan ha glede av. Regner med at vi blir noen mennesker her på julaften og utover i julen, men til vanlig er vi er to voksne og to barn på 5 & 16 år. Hva anbefaler DU? Anonymous poster hash: d5fa8...3a9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Cluedo Anonymous poster hash: ba969...c6f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Alias, Fantasi, Den forsvunnede diamanten. ☺ Anonymous poster hash: a1ae7...c6a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Cluedo Anonymous poster hash: ba969...c6f Den er populær her også Anonymous poster hash: 2a946...362
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Takk for tips Får sjekke ut disse og håper på en genirik jul i heimen. Anonymous poster hash: d5fa8...3a9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Vi spiller settlers:-) Kjempegøy! Minste er 6, har til i fjor vært på laget til noen andre, i år spiller han med egne brikker, men med ganske mye hjelp Anonymous poster hash: 1d07c...365
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Vil du vedde Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres. Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her. Anonymous poster hash: 55637...fce
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Vil du vedde Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres. Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her. Anonymous poster hash: 55637...fce Dette høres spennende ut. Tror det blir flere spill under juletreet år Anonymous poster hash: d5fa8...3a9
It's all about me Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 https://www.toysrus.no/kategorier/brettspill-og-puslespill/familiespill/the-game-of-life-my-dream-job-spill?id=904838&vid=028138#.WCzQRMuh3qA Utrolig morsomt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #10 Skrevet 16. november 2016 Vil du vedde Moro for både liten og stor. Inneholder oppgavekort og lekepenger. Du trekker et oppgavekort også skal de andre vedde på om du klarer oppgaven eller ikke, mange forskjellige oppgaver, spørsmål, fysiske utfordringer osv. Den som sitter igjen med mest penger til slutt har vunnet, men det blir jo en del latter når oppgavene skal gjøres. Ellers har Mexican train og Ubongo også vært populært her. Anonymous poster hash: 55637...fce Enig! Vil du vedde er sykt gøy. Anonymous poster hash: f76f7...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå