Gå til innhold

Jeg overtenker tror jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt går på en lagtrening og stortrives. Jeg ser at ene treneren tydelig ikke er noen fan av mitt barn. Avviser hver gang barnet mitt prøver å ta kontakt, enser ikke barnet mitt, hjelper ikke osv. Jeg slet så mye med mobbing og utestenging som liten og jeg har vondt i magen. Kan være jeg som overtenker, noe jeg sikkert gjør,men jeg har så vondt i magen og er livredd for at barnet mitt plutselig skal mobbes og fryses ut fra gruppa (selvom det ikke skjer). Hvordan skal jeg kunne endre tankegang og heller kose meg med at barnet stortrives?

 

Anonymous poster hash: 7ae63...1bb

 

 

 

Anonymous poster hash: 90512...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...