Gå til innhold

Ekkelt eller overhysterisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde besøk av ei venninne og hun hadde glemt smokk til sitt barn. Lurte på om hun kunne låne mitt barn sin smokk. Fikk lov til det. Den gikk i søpla etterpå.. Er ikke det veldig ekkelt??

Anonymous poster hash: 54229...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo kokt den... synes du er hysterisk. Jeg brakk med litt når ungen var åtte mnd og satt og smatta på dobørsten. Men når man har sett det blir liksom alt annet mye mindre ekkelt. Å dele smokk synes jeg er veeeldig langt fra ekkelt.

Skrevet

?

Har du ikke rene tutter og kan du ikke koke den etter bruk?

Skrevet

Det er jo bare p koke den. På barsel låner de jo ut smokker.

Skrevet

Smatta på dobørsten!!!!!?? Nå kasta jeg opp i munnen nesten.

Anonymous poster hash: ec943...a78

Skrevet

Smatta på dobørsten!!!!!?? Nå kasta jeg opp i munnen nesten.

Anonymous poster hash: ec943...a78

Jaaaada, ingen daua. Ble ikke syk en gang. Satt den selvsagt vekk etter den lille smaksprøven.

Skrevet

Overhysterisk. Det er bare babyen til venninnen din. Bakteriene dør ved koking.

Anonymous poster hash: 8197e...044

Skrevet

Med mindre det er en liten baby det er snakk om, er det nok ikke så ekkelt som du vil ha det til. Forsøk å observere barnet ditt litt mer, du vil se at å "dele" smokk antagelig er noe av det minst ekle barnet ditt gjør når det kommer til å putte ting i munnen ;)

Anonymous poster hash: 4050b...aec
Skrevet

Hadde ikke lånt noen andres smokk, og jeg kastet den fremfor å koke den dersom jeg lånte ut. Når de kokes samler det seg vann inni som ikke jeg aldri fikk helt ut etterpå.

Anonymous poster hash: a32b9...cd7
Skrevet

Hehe...du bør avvenne ungen med smokk før barnehage hvis dette plager deg.

Anonymous poster hash: e2938...7c5

Skrevet

Harctre unger.. og i en viss alder putter de ALT i munn! En annen unge din smukk må være av det minst ekle. Synest det var ekkelt når han i midten jaktet på kattemat daglig! Uansett hvor vi gjemte den hersens kattematen fant han den. Ungen stinka kattemat i lang tid!

Skrevet

Jeg hadde besøk av ei venninne og hun hadde glemt smokk til sitt barn. Lurte på om hun kunne låne mitt barn sin smokk. Fikk lov til det. Den gikk i søpla etterpå.. Er ikke det veldig ekkelt??

Anonymous poster hash: 54229...1ba

Om det er ekkelt å kaste sokken i søpla?

Anonymous poster hash: c6afc...167

Skrevet

Om det er ekkelt å kaste sokken i søpla?

Haha, smokk, ikke sokk

Skrevet

Bare vent til de begynner i barnehagen hvor smokker med snørr, sikkel m.m blir byttet på😅😅

Skrevet

du er hysterisk ja, den kan kokes

Skrevet

Hehe, bare glede deg til ungen din skal begynne på barnehagen, der byttelåner ungene smokker, spiser sand, smaker på 'alle' leker på rundgang o.l., med andre ord listen er laaaang ;) Heldigvis bruker ingen av våre smokk, men masse skit har dem nok fått i seg...

Anonymous poster hash: 24ed1...3af

Skrevet

Overhysterisk. Regner med barnet ditt er veldig lite siden du orker å stresse over noe sånt enda, for jeg kan love deg at etterhvert går alt inn i munnen. Man prøver å følge med, men det er klin umulig å forhindre alt. I bhg bytter de smokker annethvert minutt, spiser på de samme lekene osv. Her satt mini å gnagde på stallstøvlene mine for noen uker siden, de er fulle av hestemøkk under. Dette er noe du kommer til å komme over. 

Skrevet

Bare vent til de begynner i barnehagen hvor smokker med snørr, sikkel m.m blir byttet på

en av ungene mine stappet en av smukkene sine i munnen min ved henting en dag. Den smakte snørr, og jeg fikk et ørlite behov for å brekke meg..

Anonymous poster hash: 3e3b4...88b

Skrevet

En smokk kan kokes. Du er hysterisk.

Som andre påpeker, babyer gjør ekle ting. Babyen min har spist bæsjen sin (ja, det var veldig spennende å stappe handa fort ned i bleien og rett i munnen, bare for å se hvordan mamma reagerte). Det var ekkelt det.

Anonymous poster hash: 357cb...4b5

Skrevet

Overhysterisk... Hi og du som ikke koker smykkene pga. det blir vann inni...

Anonymous poster hash: 36d05...e38

Skrevet

Hysterisk ja. Enig med de andre her at etter bhg-start skjønner en at det ikke er noe poeng i å være så nøye på sånt for der bytter de rundt på både smokker og drikkeflasker. I bhg vår har de alle drikkeflaskene stående fremme i en boks og barnet vårt tar stort sett første og beste flasken han finner. Har også sett han gå bort til et annet barn og dra smokken ut av munnen på det barnet og putte den i egen munn 🙈

Skrevet

Det er jo bare p koke den. På barsel låner de jo ut smokker.

Gjør de? Trodde smokk var strengt forbudt på slike steder, jeg?

Anonymous poster hash: 17b3f...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...