Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 når jeg holder noe tungt. mister grepet. nå satt jeg og spiste kiwi med sjei så fikk jeg vondt i hendene.. de er slik hver dag. også hovnder de opp og blir blå og røde. spesielt med tommel. har vert hos nevrolog for 3 år siden med da var alt fint. tror de er muskulært dette. fingrene mine blir og tjukke og stive. får gangsperre i hender og håndledd om jeg fks bærer noe. er veldig plagsomt til tider Anonymous poster hash: b7247...d0c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Hånd-verk? Anonymous poster hash: 0302e...f46
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Jeg blir hoven i hendene hvis jeg spiser noen matvarer, f.eks. svin og tomat og reker. Da blir jeg hoven og det blir vondt i leddene. Ellers synes jeg du skal ta en tur til legen igjen. Selv om reumatolog sa at "alt var fint" for tre år siden, så er det på tide med en ny vurdering så lenge du ikke er bedre av problemet. Det er ikke normalt at hender skal hovne og bli blå slik du beskriver. Husk å fortelle legen din at hendene dine også blir blå! Om du hadde like ille problemer for tre år siden og de mente det var muskulært så burde du fått behandling på det. Men det du beskriver er ikke normalt bare ved muskulære problemer. Bestill en time til legen din! Anonymous poster hash: 3a563...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå