Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 På ultralyd i går, så et bankende hjerte på en embryo 6 pluss uker. Jeg blør, men gyn kunne ikke se noen blødninger på ul, så hvorfor blør jeg da? Redd jeg mister nå Anonymous poster hash: f29e8...306
Nullstress;) Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Drt kan rett og slett være blodkar som har sprukket. Trenger ikke være farlig i det hele tatt 😊
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Jeg blødde under svangerskapet selv. Kunne ikke se noe på UL, men fikk bare beskjeden om at det ikke er uvanlig fordi slimhinnene blir så skjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Jeg blødde hver dag fra uke 6-9 uten noe som helst grunn. Men har ei på straks 2 mnd liggende i vogna nå. Med de to andre blødde jeg ingenting,så hva grunnen var nå vet jeg ikke. Lykke til😊 Anonymous poster hash: f2678...86c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Takker for svar damer, beroliger littegran jeg prøver å tenke at alt er som det skal være, hjertet slår, men det er noe med den ekle magefølelsen altså Anonymous poster hash: f29e8...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå