Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Vurderer å kjøpe EL—test, men er det noen vits? Er den nøyaktig? Anonymous poster hash: 980d9...f1a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Her satt spiren på første forsøk begge gangene ved bruk av EL test 😃👍🏻 Anonymous poster hash: 55020...77b
Sokkedyret Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Jeg synes det var nyttig! Får bedre kontroll. Særlig når syklusene mine begynte å bli lengre så var det greit å ikke legge inn veldig mye innsats altfor tidlig men heller treffe på riktig tidspunkt...
Sokkedyret Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Anbefaler å kjøpe på nett på sider som billigtester.no for eksempel. Mye penger å spare! Billigstrimlene gjør nytten!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Ble gravid begge gangene vet bruk av EL test 💜 Anonymous poster hash: 8eb75...36d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Jeg ble kjent med syklusen min på en helt annerledes måte. Hadde brukt prevensjon det meste av livet, fått to barn på første forsøk. Viste seg etter å ha vært prøver en god stund, at det var mange symptomer gjennom en syklus. Utfloden for eksempel. I tillegg kunne jeg kjenne eggløsning, noe jeg ikke trodde på forhånd. Brukte strimler fra billige-tester, og var veldig fornøyd. Kjøpte også graviditetstester der. Lykke til Anonymous poster hash: 313bf...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå