Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 Hun er intelligent, klok, sjarmerende, elegant, vakker, har to friske, skjønne barn, en kjekk og kjærlig mann som respekterer henne og viser verden at han er stolt av konen sin. Hva har USA sin nye førstedame å vise til? En flott og frisk sønn og en fin figur. Ellers er det ikke mye der som kan skape beundring og misunnelse. Kanskje en overfladisk observasjon, men det sier jo endel om menneske hvilke partner man velger seg og jeg vil uansett heller ha mannen til en kvinne som står på egne ben til leder enn en som velger seg kone utfra kriterier om kropp og hår. Anonymous poster hash: d9e30...c37
MMP Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 Ser jo mer opp til Michelle... Tror nok Trums kone er stemplet som "pynt" Men jeg tror det er noe bra i alle mennesker, dette kan blir hennes tur til å være noe annet enn "pynt", jeg tror hun kommer til å gjøre en god jobb etterhvert
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Tror dessverre Melania er akkurat like "tom" som hun fremstår. Ingen som er ved sine fulle fem, kan gifte seg og få barn med en mann som Trump, med mindre man er en golddigger av dimensjoner. Hun er prototypen på "trophy-wife" og det å bytte ut Michelle med henne blir maaaaaaange steg ned stigen både når det gjelder klasse, intelligens og varme. Dama fremstår som iskald Anonymous poster hash: f2931...97e
Hjertefru Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Det er jo ikke Melania som skal bli president, nær sagt dessverre. Har ikke noe dårlig inntrykk av henne, selv om jeg som de fleste andre har fordommer om trofekoner. Alle har en bakside, sikkert Michelle også, selv om jeg synes hun og presidenten virker som flotte mennesker. Verre at den olme oksen skal bli president .. grøss.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 Men jøss da, er vel ikke noe mindre dumt å dømme noen itillegg til å sammenligne med noen du heller ikke vet noe om. Utad har vel strengt tatt den nye fruen akkurat de samme egenskapene som nåværende. Hun er vakker, elegant og faktisk smart (ja du leste riktig. Hun er både språkkyndig og er omtalt som en rolig og pliktoppfyllende person). Hun har ohså friske barn (uten at jeg helt forstår hvordan det gjør deg til en bedre person).hvilket grunnlag har vi rett til å dømme henne? Jeg er sterk motstander av at Trump ble president. Men demokratene har vel ikke et så mye bedre alternativ. Ta f eks handelsavtaler som obama står for. Joda, økonomien til usa gikk opp og frem, men hva med India? Ttip? At Michelle Obama viser verden en flott side av seg selv gjør det ikke nødvendigvis mer sant eller riktig at hun er det enn den nye fruen. Anonymous poster hash: ad3b3...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå