Gå til innhold

Er så seksuelt frustrert nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan godt ligge å tøyse og tulle litt i senga, kose og le. Mannen blir ganske fort kåt og kanskje litt i overkant gira ganske fort. Jeg derimot henger ikke med i det hele tatt. Blir ikke kåt, blir ikke våt, føler det bare er stress og press på "når er du klar?" "kan vi starte nå?" - type tenkning. Vi har to barn i barnehagealder og har bodd sammen i snart 9 år og burde jo kjenne hverandre seksuelt, men jeg føler ikke de er slik i det hele tatt. Har sagt hundre ganger hva som kan funke for å få meg kåt, men det gjør han kanskje i 2 minutter også fortsetter han bare med det han liker men som jeg ikke har noen nytelse av. (er rett på musa og knar puppene som om han elter deig...) Han blir sur og mener han har prøvd alt han kan og gjør så godt han kan, jeg sitter igjen og føler jeg spolerer hele sexlivet vårt når jeg ikke klarer å komme "in the mood".  :( 
Før vi ble sammen elsket jeg skikkelig intens kyssing, men mannen er helt håpløs på kyssing og har aldri giddet å endre måten han kysser på til tross for at jeg flere ganger har prøvd å vise han hvordan jeg liker det. Pga diverse går ikke jeg på prevensjon nå, så da er det enten å hoppe av i svingen (som for øvrig får meg til å føle meg som om jeg kunne vært hvem som helst) eller kondomer, som han ikke liker igjen...

Det er gått så lenge siden vi hadde et god sexliv at jeg søren ikke lenger husker hva jeg liker lenger.

Men det er ingen lidenskap, ingen pasjon, lengsel eller seksuell tenning mellom oss lengre. Klarer å tenne på andre (kun visuelt, men jeg føler virkelig på denne mangelen av lidenskap og anerkjennelse i mitt private sexliv)

Jeg er knappe 30år og syns jo i grunnen det er litt tidlig å skulle legge sexlivet på hylla for godt, men hva i all verden gjør jeg?
hvordan få "ting på plass" igjen? :( 

Er det noen som har gjennomgått noe lignende?? 

Anonymous poster hash: ecb80...857
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det prikk likt. Fantaserer om andre menn og seksuelt samvær med de, men aldri med samboer. Han er og rett på "der nede", og er en elendig kysser. Føler meg seksuelt mislykket nå. Jeg føler sex med han er kleint, og vi har det ca 1-2 ganger i mnd, maks! Håper vi får råd her begge to...

Anonymous poster hash: 6cc96...d79

Skrevet

Når mennene deres ikke lytter og prøver, da tenker jeg at dere trenger hjelp. Mitt beste råd er derfor sexolog.

Jeg tror det er viktig å ta tak i det, for slik dere har det kommer dere ikke til å orke i lengden, da er det bedre å skaffe seg hjelp.

Lykke til begge to :)

Anonymous poster hash: e11c4...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...