Gå til innhold

Hvordan fortalte du mannen at det var slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier man? Når alt for mye skurrer?

Anonymous poster hash: 6e2ce...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort og enkelt. "Dette fungere ikke lengre ".

Så gikk det av seg selv. Hadde jo vært dårlig lenge så da kommer det jo ikke som noe sjokk akkurat. Gikk bra det.

Ble værre senere da han innså at han kanskje ikke skulle gitt opp så "lett" og at jeg virkelig var ferdig og mente det jeg sa.

Anonymous poster hash: f1d71...085

Skrevet

Kort og enkelt. "Dette fungere ikke lengre ".

Så gikk det av seg selv. Hadde jo vært dårlig lenge så da kommer det jo ikke som noe sjokk akkurat. Gikk bra det.

Ble værre senere da han innså at han kanskje ikke skulle gitt opp så "lett" og at jeg virkelig var ferdig og mente det jeg sa.

Hva skjedde da det gikk opp for han?

Er det jeg er litt redd for, at det skal bli helvette på jord. Det er også barn inne i bildet..

Skrevet

Hva skjedde da det gikk opp for han?

Er det jeg er litt redd for, at det skal bli helvette på jord. Det er også barn inne i bildet..

Tror det kom som et sjokk på han når han skjønte at jeg ikke kom til å ta han tilbake denne gangen.

Vi har også barn. Det har gått ganske greit bortsett fra at han skal trosse det meste og til tider bruker barna .

Det går fint å samarbeide så lenge han har en god dag (noe som svinger fryktelig og gjør ting vanskelig )

Det er nå over 3 år siden bruddet og vi har begge nye partnere men han prøver seg stadig vekk enda.

Han har vært vant til å ha kontroll på meg i mange år og plutselig mistet han den kontrollen som han nå prøver å hente inn igjen gjennom barna.

Det kan være et slit til tider, man må velge sine kamper og svelge en haug kameler.

Men absolutt glad jeg kom meg ut!

Lykke til og jeg håper virkelig du slipper en masse styr og bråk om du velger å gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...