Gå til innhold

Normalt å miste ned ting daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er jeg bare klumsete? Blitt verre det siste halvåret. Er i hovedsak med ve hånd.

Anonymous poster hash: 18a2d...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er blitt verre så synes jeg du skal gå til legen og ev. få en henvisning til nevrolog.

Anonymous poster hash: 21e7f...c31
Skrevet

Eller er jeg bare klumsete? Blitt verre det siste halvåret. Er i hovedsak med ve hånd.

Det er dessverre ikke normalt. Særlig ikke når det blir verre. Du bør oppsøke legen.

Anonymous poster hash: 49c7b...a6d

Skrevet (endret)

Stresser du mye? Her har jeg opplevd å føle meg veldig klumsete i perioder hvor jeg har vært veldig stresset.. merket da også at jeg tok bare "halvveis" ordentlig tak i ting før jeg løftet (under rydding ol) og da gikk det fort i bakken.

Men tenker du at det er økende, så kan du ta kontakt med lege for å høre.

Endret av LillePunk
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig.

Jeg gjør det også, men jeg har en nevrologisk diagnose.

Anonymous poster hash: 9925b...205
Skrevet

Jeg mister også mye, for min egen del tror jeg mest at det henger sammen med manglende fokus i øyeblikket, tanker på andre ting. Er hodet ditt fullt av jobb, krangler med ungene, mannen, planlegge treninger og møteagendaer, så er det ganske normalt å miste ting. Hvis ikke, ville jeg nok tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: eba14...273

Skrevet

Men, har du smerter eller hevelse i hendene?

Anonymous poster hash: 3dceb...bd9

Skrevet

Er ikke hoven i fingrene. Hm, spørs om det blir en legetur. Kan jo være noen nerver i klem men føler kroppen oppfører seg rart i det siste. Har derimot en tendens til å forklare det for meg selv som steessrelaterte plager men det å miste ting er irriterende.

HI

Skrevet

Er ikke hoven i fingrene. Hm, spørs om det blir en legetur. Kan jo være noen nerver i klem men føler kroppen oppfører seg rart i det siste. Har derimot en tendens til å forklare det for meg selv som steessrelaterte plager men det å miste ting er irriterende.

HI

Ikke utsett det, ring legen i morgen.

Anonymous poster hash: 21e7f...c31

Skrevet

For meg er det helt normalt, men det er fordi jeg er høygravid :P Hvis du ikke er det ville jeg fått det sjekket ut!

Anonymous poster hash: 6675d...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...