Gå til innhold

Hun som spiller Bernadette i Big Bang Theory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge google er hun bare 152 cm høy og veier 57 kg. På serien virker hun da ikke så liten? Synes ikke hun er mye mindre enn de andre iallefall. Så da lurer jeg på om noen her har klart å få med seg hvilke sko hun bruker. Om hun bruker veeeldig høye hæler? Er det verdt å prøve å lære seg å gå med det? Er nemlig like liten og føler jeg drukner mellom andre folk

Anonymous poster hash: a121f...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vel ganske lave de andre i serien også? Bare Sheldon og Penny som har 'vanlig' høyde.

Anonymous poster hash: 37094...66e

Skrevet

De er jo lave de fleste av de. Jeg synes hun ser veldig lav ut

Anonymous poster hash: 2d4a9...2ac
Skrevet

Hun ser jo ut som en mini-smurf! 👍

Anonymous poster hash: 842be...caa

Skrevet

Hun ser veldig liten og petit ut spør du meg..

Skrevet

Jeg er bare 153, men veldig mange blir overrasket når jeg sier det. De ser selvsagt at jeg ikke er kjempehøy, men de sier de ikke synes jeg ser så lita ut. Tror det har noe med at jeg er "riktig" proposjonert med lengde på armer og ben i forhold til torso. Venninnen min er 158 og ser kort ut fordi hun er lang i ryggen og kort i bena.

Jeg bruker også en del sko med litt høyde. Trikset er å bruke sko som er litt høyde under tærne og har tykk hæl. Da blir de ikke så bratte, og er lettere å balansere på ;)

Anonymous poster hash: f4c32...4a4

Skrevet

De er jo bittesmå alle sammen. Sheldon ser høy ut, men er bare 1.80

Anonymous poster hash: 04a33...450

Skrevet

Jeg er bare 153, men veldig mange blir overrasket når jeg sier det. De ser selvsagt at jeg ikke er kjempehøy, men de sier de ikke synes jeg ser så lita ut. Tror det har noe med at jeg er "riktig" proposjonert med lengde på armer og ben i forhold til torso. Venninnen min er 158 og ser kort ut fordi hun er lang i ryggen og kort i bena.

Jeg bruker også en del sko med litt høyde. Trikset er å bruke sko som er litt høyde under tærne og har tykk hæl. Da blir de ikke så bratte, og er lettere å balansere på ;)

Anonymous poster hash: f4c32...4a4

Har du noen linker til sånne sko? :)

Anonymous poster hash: a121f...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...