Marriet Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Er det tull, eller er dama blotta for selvinnsikt, høflighet og generell forståelse? Meget underholdende dame altså, men hun er jo så SPESIELL! Hvordan klarer man seg mtp inntekt, omsorg for barn og hjem når man ikke kan oppføre seg med andre mennesker? Jeg opplever at hun stadig får et godt førsteinntrykk av menneskene hun møter på sin vei, men straks en blir uenig eller de ikke gjør ting "the Gunilla way" så er hun knallhard i sine tilbakemeldinger og ofte helt ubegrunnet ufin. Er hele dama skuespill? Jeg sitter her lettere sjokkert etter dagens episode av svenske Hollywood fruer og gleder meg til neste tirsdag! Nok en guilty pleasure der altså 😂
klg,2 boys now:) Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Dama er veldig syk.synes programmet blir ødelagt av hun nå,var underholdene i starten.men nå er det bare fælt å se på.Det vokser opp ett barn med det syke mennesket
Marriet Skrevet 15. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2016 Dama er veldig syk.synes programmet blir ødelagt av hun nå,var underholdene i starten.men nå er det bare fælt å se på.Det vokser opp ett barn med det syke mennesket Det er litt det inntrykket jeg også får. Synes det er veldig kynisk av tv3 å bruke en så ustabil dame for underholdningens del, derfor tenker jeg om alt kan være et spill fra galleriet og at hun er instruert på en eller annen måte? Hvis ikke tenker jeg at institusjon nesten hadde vært rette plassen. Dama er jo stinn av gryn når hun kan ansette folk til å gjøre alt mulig for henne, sminke, klær, pilotepisoder av serieambisjoner hun har osv. Jeg synes det er så innmari rart!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Så nylig en episode med hollywoofruene nå. For ei dame.... I verste fall gal, i beste fall eksentrisk. Forholdet hun har til datteren er jo helt sykt.. stakkars jente. Måtte google, og hun har visst for vane å komme i konflikt og søksmål med alt og alle. Alt fra flyselskap når hun ikke får ha med kattene sine, sist nå har hun visstnok saksøkt et svensk eldrehjem for at de angivelig skal ha latt hennes demente tante sulte i hjel... Anonymous poster hash: c84b3...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå