Gå til innhold

Fra svigermor fikk barnebarna ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 4, 5 og 6 et bevis på at penger var gitt til SOS- barnebyer istedet for julegaver sist jul. Jeg synes dette var spesielt siden barna her i familien ikke " bader" i gaver i utgangspunktet. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ab9a0...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superteit.

Anonymous poster hash: 4dd5b...d2e

Skrevet

Du får gi de ett kort i år der det står at i år har deres julegavepenger gått til ungene :)

Anonymous poster hash: 4ccac...f8e
Skrevet

Oj! Man gir ikke sånt i julegave eller bursdagsgave til barn! :(

Anonymous poster hash: afec3...e5e

Skrevet

Synes det er dårlig gjort av henne. Barna bør få gave til jul, hvis hun vil gi til SOS barnebyer så gjør hun det i tillegg. Eventuelt til andre voksne.

Anonymous poster hash: 360c5...c17

Skrevet

Du får gi de ett kort i år der det står at i år har deres julegavepenger gått til ungene :)

Anonymous poster hash: 4ccac...f8e

Haha! Genialt 😃

Skrevet

Teit, ikke greit til små barn. Tror mannen din bør snakke med henne før jul, mange som tror at alle barn i Norge vasser i gaver. Så om hun insisterer på å gi slike gaver så ber du henne heller droppe det helt da ungene ikke ser noe glede i det. Hun kan jo enda gi til SOS barnebyer men fra seg. Så kan du heller bruke de pengene dere skulle bruke på henne på ungene :) 

Ville faktisk ikke gitt det til noen voksne heller om dem ikke ønsket seg det. Og jeg er sånn at jeg har ønsket meg det selv før til en organsasjon som deler ut mat i sult rammede områder. Ikke alle ville gi det til meg engang da de heller ville gi meg en presang ;) Så det sier jo sitt om hva folk egentlig synes om slike gaver ;) 

Anonymous poster hash: b70ce...3b5
Skrevet

Det var litt spesielt 😳

Anonymous poster hash: 814f4...5d2

Skrevet

Teit gave hvis de ikke ønsket seg det. Like teit å gi det til svigermor hvis ikke hun ønsker seg det.

Anonymous poster hash: eb6b0...c11

Skrevet

Uff da, hvordan reagerte barna?

Anonymous poster hash: 3c926...a10

Skrevet

Teit, ikke greit til små barn. Tror mannen din bør snakke med henne før jul, mange som tror at alle barn i Norge vasser i gaver. Så om hun insisterer på å gi slike gaver så ber du henne heller droppe det helt da ungene ikke ser noe glede i det. Hun kan jo enda gi til SOS barnebyer men fra seg. Så kan du heller bruke de pengene dere skulle bruke på henne på ungene :)

Ville faktisk ikke gitt det til noen voksne heller om dem ikke ønsket seg det. Og jeg er sånn at jeg har ønsket meg det selv før til en organsasjon som deler ut mat i sult rammede områder. Ikke alle ville gi det til meg engang da de heller ville gi meg en presang ;) Så det sier jo sitt om hva folk egentlig synes om slike gaver ;)

Anonymous poster hash: b70ce...3b5

Ja, han bør nok det. Kjipt for barna å ha besteforeldre som aldri skjemmer de bort! Spesielle forhold her, som dere kanskje forstår.

Skrevet

Det er jo bare dårlig gjort!

Her har du en gave ,som ikke er til deg!

God jul....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...