Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hvordan er kvaliteten? Og er den fin eller helt oppbrukt? Jeg synes den har fine linjer, men litt kjedelig at så mange har den. Anonymous poster hash: b0ed9...6ce
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 De har holdt seg godt vil jeg si. Har fire stykker 😄 Anonymous poster hash: 650f7...190
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Jeg har to kommoder og seng i malm serien, er kjempefornøyd. Jeg har katt, som hopper opp på den ene kommoden flere ganger hver dag for å komme opp i vinduet. Jeg hører klørene treffer når hun hopper opp, alikevel så finnes det knapt et skrap på den. Så jeg vil si at de er av bra kvalitet. Og liker så godt de dype gode skuffene Anonymous poster hash: f5c1c...1fd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Vi har en dobbel og to enkle. De har hold seg veldig bra. Liker de godt Anonymous poster hash: 8f20b...d78
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Har 5 hvite med 3 skuffer i høyden. De hvite blir iallefall fort stygge, skjoldete og misfarget. Og for guds skyld om du har små barn, ha barnesikring på skuffene! http://m.side2.no/aktuelt/gutt-dde-etter-a-ha-fatt-ikea-kommode-over-seg/3423215745.html Og de tåler ikke så mye tyngde i skuffene. Plata buer seg nedover. Ikke noe kvalitetsprodukt, men de er helt ok 😊 Anonymous poster hash: 8fd8e...f90
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Våre har holdt seg veldig godt. Men husk å feste den i veggen. Det hadde ikke vi gjort og da treåringen dro ut alle skuffene samtidig veltet den. Heldigvis stoppet sengen fallet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Jeg har to kommoder og seng i malm serien, er kjempefornøyd. Jeg har katt, som hopper opp på den ene kommoden flere ganger hver dag for å komme opp i vinduet. Jeg hører klørene treffer når hun hopper opp, alikevel så finnes det knapt et skrap på den. Så jeg vil si at de er av bra kvalitet. Og liker så godt de dype gode skuffene Anonymous poster hash: f5c1c...1fd Mine er svarte forresten hvis det har noe å si Anonymous poster hash: f5c1c...1fd
Syngensang Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 Trur dei held seg bra. Ikkje plass til alle kleda mine der. Skal kjøpe to til😊.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå