Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Jenter er så mye enklere å finne småting til! Jeg blir kjempeglad for tips Anonymous poster hash: 77477...a53
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Nå er ikke min gutt 4, men 3,5 år. Han får feks smoothie, noe snop på lørdager, sprettball, sokker med julemotiv, ny tannbørste, en blinkende badeleke, liten bil, fargestifter. Anonymous poster hash: 23f9a...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Han er er også 3,5. Han får bl.a. nye boksere og sokker, tannbørste, lego mini figures, refleks, magbænetbokstaver (vært opptatt av bokstaver i det siste og deler pakken i flere dager), sånn modellsand eller hva det heter. Fant også en kul julejoggedress jeg falt pladask for, så gir den i kalenderen også for å rettferdiggjøre det kjøpet for meg selv 😆 Og så blir det et brev fra nissen om at han har mottatt ønskelista i tillegg til litt ting vi gjør som å lage pepperkakehus, julegrantenning, gløgg i snøen (hvis det er), middag på McD. På julaften er det ikke kalendergave men strømpe. Anonymous poster hash: 15190...803
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Han er er også 3,5. Han får bl.a. nye boksere og sokker, tannbørste, lego mini figures, refleks, magbænetbokstaver (vært opptatt av bokstaver i det siste og deler pakken i flere dager), sånn modellsand eller hva det heter. Fant også en kul julejoggedress jeg falt pladask for, så gir den i kalenderen også for å rettferdiggjøre det kjøpet for meg selv 😆 Og så blir det et brev fra nissen om at han har mottatt ønskelista i tillegg til litt ting vi gjør som å lage pepperkakehus, julegrantenning, gløgg i snøen (hvis det er), middag på McD. På julaften er det ikke kalendergave men strømpe. Anonymous poster hash: 15190...803 Selvfølgelig MAGNETbokstaver 😧 Anonymous poster hash: 15190...803
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Her har jeg handlet gjennom hele året på salg og vil nok i noen øyne være for dyrt til en pakkekalender. Men har iallefall kjøpt deler til Briotogbanen som nye lokomotiv, skinner, - tannbørste - Biler - fly - Lego - Sokker - Pysj - Noe kindersjokolade Anonymous poster hash: cf575...be3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 Refleks Tannkrem Pepperkakeform Barnekjevle Barnesaks Lørdagsgodt på lørdagene i adventstida DVD på julaften Kjøpte en legopakke jeg deler opp i 8 små pakker Anonymous poster hash: f4a4c...57e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 Min er 5 og får ikke pakkekalender i år, men små blinkende ting fra ebay var en hit i fjor. Men det er kortvarig glede som bare blir ekstra rot etterpå, så i år får han haribo kalender i stedet. Anonymous poster hash: b4786...155
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 Min 3.5 år Lørdager: sjokolade 2 biler fordelt på 2 dager, Vi skal i badeland, da får han armringer jeg kjøpte i fjor. Bake pepperkaker, da ligger det en pepperkakerform i posen. Bake risboller, da ligger det en liten pose puffet ris i posen. Sette sammen pepperkakehus, nonstop og seigmenn i posen. Kino en dag Boxer Strømpebukse Baking av bursdagskake Baking av andre julekaker. Anonymous poster hash: b5d60...636
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 Min 3.5 år Lørdager: sjokolade 2 biler fordelt på 2 dager, Vi skal i badeland, da får han armringer jeg kjøpte i fjor. Bake pepperkaker, da ligger det en pepperkakerform i posen. Bake risboller, da ligger det en liten pose puffet ris i posen. Sette sammen pepperkakehus, nonstop og seigmenn i posen. Kino en dag Boxer Strømpebukse Baking av bursdagskake Baking av andre julekaker. Tannbørste Tannkrem Anonymous poster hash: b5d60...636 Anonymous poster hash: b5d60...636
februarprins2013 Skrevet 16. november 2016 #10 Skrevet 16. november 2016 min er 4 i februar og får venneby kalender med sjokolade og playmobile kalender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå