Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Føler meg helt utafor, tung i hodet (ikke hodepine) og litt sånn småkvalm. Er det normalt da?? Klarer ikke helt å sette ord på det, men er liksom ikke helt tilstede... Anonymous poster hash: 70e0e...92e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Helt normalt. Mener legen sa det tok tre dager før det stabiliserer seg. Anonymous poster hash: 36c30...80f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Helt normalt. Mener legen sa det tok tre dager før det stabiliserer seg. Anonymous poster hash: 36c30...80f 3 dager??? Det har jeg jo ikke mulighet til... hun sa ingenting til meg, og de jeg har snakket med sa at det ikke var noe smerte eller ubehag i etterkant? Har jeg blitt lurt? Nå begynner jeg nesten å grine Anonymous poster hash: 70e0e...92e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Ikke noe av det du skriver er beskrevne bivirkninger av spinalpunksjon. Det er nok helt tilfeldig. Anonymous poster hash: f9fab...a0b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Hold deg flatt hvis det hjelper. Anonymous poster hash: 7a9a1...6ad
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Ikke noe av det du skriver er beskrevne bivirkninger av spinalpunksjon. Det er nok helt tilfeldig. Anonymous poster hash: f9fab...a0b Nei jeg vet... bare så rart det kom akkurat noen timer etter prøva. Jeg pleier å bli sånn utladet etter å ha vært hos tannlegen og, men da skyldes det en blanding av bedøvelse og det at jeg er så fryktelig anspent under timen (sa tannlegen), så jeg mistenker at det kan være en utladning når jeg først var ferdig med det.. Anonymous poster hash: 70e0e...92e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Hold deg flatt hvis det hjelper. Anonymous poster hash: 7a9a1...6ad Nei Det er vel rådet i forhold til hodepinen... ? er helt tappet uansett hvordan jeg ligger eller står. Anonymous poster hash: 70e0e...92e
Mandala Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Det er jo en tøff prøve å ta, så sånn sett er det kanskje ikke så merkelig at du føler deg tappet for energi. Du kan ha gruet deg veldig feks?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 Det er jo en tøff prøve å ta, så sånn sett er det kanskje ikke så merkelig at du føler deg tappet for energi. Du kan ha gruet deg veldig feks? Trodde ikke jeg gruet meg så veldig men. Kan nok tenkes at jeg gjorde det likevel... begynner å kjenne meg bedre nå, så satser på at det bare var en utladning som måtte komme før eller siden. Vært en travel høst, kanskje denne påkjenningen var spikeren i kista Anonymous poster hash: 70e0e...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå