Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Kjøpte en (må kjøpe på nett fordi vi bor langt fra butikker), det sto ikke mye om den, men det sto i anmeldelsen fra andre at den ble brukt på vinter så jeg tok sjansen. Problemet er at den er tynn som en sommerjakke.... Før jeg bestilte denne leita jeg lenge!! Derfor spør jeg om noen av dere har noen tips til meg, for jeg må bestille ny jakke. :/ Anonymous poster hash: f35c6...a45
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Jeg kjøpte til 15-åringek min på Wagner, sto mellom den og en fra Jack & Jones Den vi endte opp med er av merket Bison. Var dyr i utgangspunktet, men er god og varm, vind- og vanntett og var på 40% avslag pga et jubileum Anonymous poster hash: 0259b...6d9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Jeg kjøpte Bjørn Dæhlie Podium på Sportsmann. XXL har jo også mye fine vinterjakker Anonymous poster hash: dd6a6...904
3 i april Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Stormberg.com, ikke er de så dyre heller. Xxl har vel også en del å velge mellom på nett 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå