Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hjelper det ikke mye om man har mye kviser/akne? Lurer også på om det demper noe av hårveksten min siden jeg har pcos P pilla hjelper jo med å regulere hormoner ikke sant? Anonymous poster hash: 77c60...82c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Brukte det tidligere, syntes det hjalp mot kviser da jeg var yngre. Samtidig hadde de av en eller annen grunn ikke like god virkning etter at jeg fikk barn føltes det som. Nå har huden min endret seg virker det som, jeg har ikke mye kviser lenger. Vet ikke om det er alderen, hormonspiral eller noen annet som har endret huden. Den er fortsatt fet, har en del sorte prikker, men det danner seg ikke betente kviser slik som før, bare en og annen tett pore (whitehead) uten betennelse. Du kan jo prøve Diane dersom legen kan anbefale det og se om det gir virkning , de regnes vel som noe sterkere enn vanlige p-piller, i hvert fall da jeg gikk på dem. Anonymous poster hash: 41efe...dda
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Det var en veldig god pcos behandling for meg! Både mot kviser, hårvekst, hårtap og vekt. Tror rett og slett de balanserte hormonnivåene mine. Anonymous poster hash: 3cd98...9c6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 jeg bruker. har ikke en eneste kvise😉 men uten diane så plopper de opp med engang Anonymous poster hash: 103e5...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Jeg går også på Diane og har fått helt fin hud. Men sexlysten er på bunn.. Har noen av dere andre merket det samme? Anonymous poster hash: 7f36a...15f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Det var en veldig god pcos behandling for meg! Både mot kviser, hårvekst, hårtap og vekt. Tror rett og slett de balanserte hormonnivåene mine. Anonymous poster hash: 3cd98...9c6 Hvor mange mnd måtte du gå på de før du så forandring? Anonymous poster hash: 77c60...82c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Hvor mange mnd måtte du gå på de før du så forandring? Anonymous poster hash: 77c60...82c Merket nok ikke så mye forandring før det hadde gått 5-6 måneder så det var ingen rask effekt. Anonymous poster hash: 3cd98...9c6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Jeg gikk på de før og jeg ble helt kvisefri. Hadde flott hud da. Etter at jeg fylte 40 så ville ikke gynekologen at jeg skulle gå på de mer ettersom de har sterkere hormon i seg enn andre p-piller. Bruker nå Cerazette og har en god del kviser. Er det andre over 40 som bruker Diane?? Anonymous poster hash: c6006...7d1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 Jeg hadde minimal eller ingen effekt av Diane. Men jeg fikk div. bivirkninger etterhvert, ikke i begynnelsen. Ble humørsyk, og fikk kjempeille "pms" - jeg som aldri hadde hatt endringer før mens tidligere. Og så fikk jeg "bekkenløsning" av dem, fikk stadig større og større bekkensmerter som responderte minimalt på behandling. Da jeg etter fire år sluttet på tablettene (orket ikke ta dem lenger siden jeg ikke hadde effekt på huden) så ble jeg i løpet av svært få uker helt bra i bekkenet, humøret ble bedre enn det hadde vært siste fire år og jeg fikk mer energi, pms ble også langt mindre. Så for meg var Diane ingen god løsning. Anonymous poster hash: c0146...6df
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 Jeg hadde minimal eller ingen effekt av Diane. Men jeg fikk div. bivirkninger etterhvert, ikke i begynnelsen. Ble humørsyk, og fikk kjempeille "pms" - jeg som aldri hadde hatt endringer før mens tidligere. Og så fikk jeg "bekkenløsning" av dem, fikk stadig større og større bekkensmerter som responderte minimalt på behandling. Da jeg etter fire år sluttet på tablettene (orket ikke ta dem lenger siden jeg ikke hadde effekt på huden) så ble jeg i løpet av svært få uker helt bra i bekkenet, humøret ble bedre enn det hadde vært siste fire år og jeg fikk mer energi, pms ble også langt mindre. Så for meg var Diane ingen god løsning. Anonymous poster hash: c0146...6df Det var jeg som nevnte laber sexlyst. Har også blitt økende sint og sur rundt "mensen" pluss økende bekkensmerter. Har ikke satt disse to siste i sammenheng med Diane før jeg leste din erfaring. Føler likevel ikke at jeg kan slutte siden huden min er så fin nå. Anonymous poster hash: 7f36a...15f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 Hos meg fungerte Diana nesten som antabus. Tålte ikke noe alkohol overhode og fikk sinnsyk hodepine og ble skikkelig dårlig rett etter så lite som et halvt glass. Aldri hørt noen andre har opplevd det samme men.... Anonymous poster hash: 65158...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå