Gå til innhold

Jeg hører hjertet i øret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde en tråd tidligere, har vært hos lege og venter på svar. Men andre som har opplevd det? Hva feilte deg? Tok mye blodprøver osv, og skal være mer aktiv fordi jeg hadde litt forhøyet blodtrykk. Skal se om blodtrykket blir bedre av å trene mer (er ikke i så veldig god form). Har gått ned i vekt så rart at blodtrykket stiger, men sånn er det da. Var ikke noe galt i ørene, som man kunne se med det blotte øyet.

Anonymous poster hash: 25a8e...cb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg hjalp det å gå til fysioterapeut og få knødd opp nakken. Da forsvant pulsen i øret.

Anonymous poster hash: 0cff1...aac

Skrevet

Hos meg hjalp det å gå til fysioterapeut og få knødd opp nakken. Da forsvant pulsen i øret.

Anonymous poster hash: 0cff1...aac

Ok, kan jo ha det i bakhodet hvis trimming ikke hjelper.. Men jeg er i bedre form nå enn i sommer (da jeg ikke hadde dette øregreiene). Så litt merkelig, men... Får se hva prøvene viser også.

Skrevet

Jeg gjør det innimellom, særlig på kveld/natt. For meg hjelper det å ikke gi lyden oppmerksomhet, tvinge seg selv til å ikke gi det fokus (ikke "skal bare høre etter for å sjekke om lyden er der fremdeles"), og eventuelt distrahere meg med annen lyd. Pulsåren til hodet går rett ved siden av mellomøret og det indre øret, så det er ikke så rart at du hører lyden når du først har blitt oppmerksom på den ;)

Anonymous poster hash: cc918...ffe

Skrevet

Jeg hører også pulsen i øret. Ikke hele tiden, men titt og ofte.

Ikke noe galt med meg 😉

Skrevet

Jeg gjør det innimellom, særlig på kveld/natt. For meg hjelper det å ikke gi lyden oppmerksomhet, tvinge seg selv til å ikke gi det fokus (ikke "skal bare høre etter for å sjekke om lyden er der fremdeles"), og eventuelt distrahere meg med annen lyd. Pulsåren til hodet går rett ved siden av mellomøret og det indre øret, så det er ikke så rart at du hører lyden når du først har blitt oppmerksom på den ;)

Anonymous poster hash: cc918...ffe

Det er ikke det det handler om i det heletatt. 

Skrevet

Jeg hører også pulsen i øret. Ikke hele tiden, men titt og ofte.

Ikke noe galt med meg

Hvordan vet du det; har du vært utredet hos leger for alt som kan ha noe med det å gjøre? Plutselig endring i kropp og symptomer skal tas på alvor. 

Skrevet

Hvordan vet du det; har du vært utredet hos leger for alt som kan ha noe med det å gjøre? Plutselig endring i kropp og symptomer skal tas på alvor.

Tatt blodprøver hos lege og sykehus.

Blodtrykket er fint.

Sjekket hjertet og tatt biler av hodet.

Fant ikke noe galt der i allefall 😀

Skrevet

Tatt blodprøver hos lege og sykehus.

Blodtrykket er fint.

Sjekket hjertet og tatt biler av hodet.

Fant ikke noe galt der i allefall

Så bra! :) 

Her var jo blodtrykket dårlig.. (150/90, aner ikke hvor dårlig det er altså)

Hjertet mitt er OK. 

Men mistenker at det kan han sammenheng med tette bihuler? Er uansett sjekket stoffskifte da, så får vi se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...