Gå til innhold

Erfaring bekkenløsning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh no!! 16+0 i dag og siste uka er bekkenløsningen kommet snikende.

Hadde det sist gang og men ikke så tidlig.

Jeg våkner om natta når jeg snur meg.

 

Kommer dette til å bli helt forjævlig siden det begynner så tidlig? Eller kan det stagnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned første begynte det i uke 10,med nr 2 uke 4 😨 Nr 1 var verst, men det var for at jeg jobbet frem til fødsel. Med nr 2 ble jeg 100% sykemeldt i uke 25.

Har hørt om de det stagnerer til. Viktig at du ikke gjør sånne roterende bevegelser, sitter med bena i kryss osv. Forebyggende. Men det vet du sikkert ettersom du har hatt det tidligere. Ligg med pute mellom knærne på natta, tren kjernemuskulaturen (eneste som hjelper for min del, 2 år siden fødsel og sliter vannvittig enda!) og vær i bevegelse så ikke bekkenet stivner.

 

Anonymous poster hash: f4f2b...d67

Skrevet

Ned første begynte det i uke 10,med nr 2 uke 4 😨 Nr 1 var verst, men det var for at jeg jobbet frem til fødsel. Med nr 2 ble jeg 100% sykemeldt i uke 25.

Har hørt om de det stagnerer til. Viktig at du ikke gjør sånne roterende bevegelser, sitter med bena i kryss osv. Forebyggende. Men det vet du sikkert ettersom du har hatt det tidligere. Ligg med pute mellom knærne på natta, tren kjernemuskulaturen (eneste som hjelper for min del, 2 år siden fødsel og sliter vannvittig enda!) og vær i bevegelse så ikke bekkenet stivner.

 

Anonymous poster hash: f4f2b...d67

Herlighet, for ett rotete svar 😂 Det jeg mente i avsnitt 2 var at jeg har hørt at det kan stagnere, men da må man jobbe litt forebyggende 😊 Jeg jobbet i butikk, så det var egentlig helt håpløst.

 

Anonymous poster hash: f4f2b...d67

Skrevet

Tror det beste du kan gjøre er å forebygge og å komme deg til behandling asap. Jeg fikk bekkenløsningsmerter med andremann i uke 15. Gikk ikke til behandling, og styrte nok litt for mye på med ting jeg fikk beskjed om å la være å gjøre (husarbeid, løftet og bar på 2-åringen osv) Jeg hadde store problemer med å bevege meg siste trimester og kan fremdeles ha bekkensmerter i dag, nesten 10 år etter hun ble født.



Anonymous poster hash: 4cdfe...21c
Skrevet

Jeg er allerede sykemeldt med hyperemesis. Og har lagt på sofan i 3 mnd. Så jeg må jo ha litt muskelsvinn. Er hvertfall ikke utslitt fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...