GÃ¥ til innhold

Hva ville du valgt? 🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Fast, god jobb i det feltet jeg er utdannet i. Lang reisevei, 8 mil, men mulighet for hjemmekontor 2 dager i uka, noen ganger mer.

2. Midlertidig jobb, også relevant ift utdanning. Spennende arbeidsoppgaver. Sannsynligvis mulighet for jobb hele neste år. 10 minutt reisevei. Kommer til å søke på alle relevante jobber mensjeg har engasjement.

Greier ikke ta et valg. Begge jobbene er gode. Innholdet i altenativ 2 ligger nok nærmere hjertet mitt (brenner for feltet), men jeg er også engasjert i alternativ 1.

Luksusproblem? Mulig det, men likevel vanskelig.

Anonymous poster hash: 4a373...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig byttet jeg jobb pga. reisevei. Orker ikke bruke så mye tid på det. Så jeg hadde valgt nr. 2.

Sa selv nei til en jobb hvor jeg måtte kjøre 40 min. hver vei.

Anonymous poster hash: 173a5...625

Skrevet

Enig med hun over. Reisevei er dritt. Det oppdager du tidsnok og så vil du begynne å se deg om etter ny jobb likevel. Så jeg hadde gått for 2.

Lev farlig, ta noen sjanser! ;)

Anonymous poster hash: 4e194...499
Skrevet

Jeg ville gått for fast jobb, og heller søkt meg videre om det ikke funket.

Mannen pendler 50 min hver vei hver dag, og for familien fungerer det veldig fint.

Anonymous poster hash: 470de...7fc

Skrevet

Mannen bruker ca 1 time og 15 min én vei. Det er et helvete! Drit lei av at han er hjemme tidligst 17.30 hver eneste dag. Ikke hadde jeg orka det selv heller... han har 8 mil til jobb, og ikke alle vei er e18, derav tidsbruken...

Anonymous poster hash: aa280...3ae

Skrevet

Takk for innspill. Det er virkelig ikke lett. Tenker at 8 mil hver vei er mye, selv om jobben er fleksibel. Men det er så vanskelig å få fast jobb i denne bransjen, det betyr også en del. Og jeg kan ta tog. Lettvint, men tidkrevende. Men det er også tøft å hele tiden ha en uavklart jobbsituasjon, selv om det sikkert vil ordne seg før eller siden😬

Skrevet

Flere? ☺

Skrevet