Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Jeg vingler hele tiden. Selv på valg som bør være enkle. Når jeg har tatt valget, tenker jeg ofte at jeg burde valgt annerledes. Lurer av og til på om jeg har splittet personlighet. Flere som er som meg? Anonymous poster hash: c588d...244
sug lut Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Nei, aldri. Vurderer, tar en avgjørelse, står ved den.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Jeg vingler i vurdeingsprosessen og hatet om den blir for lang. Så rydder jeg de tankene etter valget og ferdig med dett Anonymous poster hash: 0de41...b26
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Jeg kan sitte å argumentere for og mot oppe i hode. Så kommer jeg med en konklusjon. Neste dag kommer samme tankene med samme argumenter, men da kan jeg komme frem til en helt annen konklusjon, og bytter kanskje menig, eller i værste fall angrer meg når det er for sent. HI Anonymous poster hash: c588d...244
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Ja! Vingler mye! Utrolig slitsomt! Tenker konsekvenser hele tiden. Hjernen kverner og grubler alt for mye! Anonymous poster hash: 13663...949
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Jeg kan sitte å argumentere for og mot oppe i hode. Så kommer jeg med en konklusjon. Neste dag kommer samme tankene med samme argumenter, men da kan jeg komme frem til en helt annen konklusjon, og bytter kanskje menig, eller i værste fall angrer meg når det er for sent. HI Anonymous poster hash: c588d...244 Men, når skjer dette? Ta et eks som er mitt. Jeg måtte bytte hundetype og brukte lang tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre. Så falt etterhvert brikkene på plass og jeg fant en rase jeg kunne leve med. Da drar jeg på jakt etter det og ser meg ikke tilbake. Du må agere på valgene dine, ikke bare ha de på papiret (eller i hodet) Anonymous poster hash: 0de41...b26
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Men, når skjer dette? Ta et eks som er mitt. Jeg måtte bytte hundetype og brukte lang tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre. Så falt etterhvert brikkene på plass og jeg fant en rase jeg kunne leve med. Da drar jeg på jakt etter det og ser meg ikke tilbake. Du må agere på valgene dine, ikke bare ha de på papiret (eller i hodet) Anonymous poster hash: 0de41...b26 [/acronym Det å velge hund gikk fint for meg også. Men for eksempel influensavaksinen. Tenkte lenge, men skiftet hele tiden mening. Var hos legen og han overtalte meg. Kommer hjem og blir sittende å gråte for jeg angrer. Nytter ikke å si, du gjorde det riktige valget, selv om fornuften sier det. Jeg angrer like vel. Er så travelt når det hele tiden er sånt. Blir liksom aldri ferdig med ting. Anonymous poster hash: c588d...244
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Angrer igrunn aldri på ting jeg har gjort, men blir litt sint om jeg ikke gjorde noe jeg var i tvil om jeg ville. Men det er ikke noe som kverner rundt i hodet mitt, blir litt grinete der og da så er jeg ferdig med saken. Har en unge som vingler ekstremt mye. Har lært meg at jeg må spørre slik at hun svarer ja eller nei, og er det litt viktige ting må jeg spørre flere ganger og helst i ulike situasjoner. Tar jeg da det hun svarer mest så blir hun fornøyd. Da kan jeg si hun svart ja 5 ganger og nei 2 ganger om hun angrer seg, og da er ting helt i orden og holder seg for valget. Anonymous poster hash: c7303...438
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 Har vinglet veldig i ett stort valg jeg har tatt. Ellers bestemmer jeg meg og går for det. Og da blir det sånn. Derimot er jeg svært ambivalent på små ting.. Skal vi ha lakris eller vaniljeis? Pannekaker eller kjøttkaker til middag?? Så en viss ambivalens er der😅 Når det kommer til avtaler og valg så står jeg 99,99% ved det. Bryter ikke avtaler,møter i tide, gjennomfører koste hva det koste vil.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 Jeg vingler mye. Har kommet frem til at det er fordi mine foreldre aldri godtok valgene mine da jeg var liten, så jeg prøvde alltid å finne ut hva de egentlig ville. Jobber mye med det, og har blitt marginalt bedre. Anonymous poster hash: 84c2c...90e
Gjest Antarctica Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 Bare på kafé. Der syns jeg ofte noe annet frister mer etter at jeg har kjøpt noe...
beef sister Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 Bare på kafé. Der syns jeg ofte noe annet frister mer etter at jeg har kjøpt noe... Da kjøper du det neste som frister også! Noen må få kafeen til å gå rundt.
Mandala Skrevet 15. november 2016 #13 Skrevet 15. november 2016 Når valget først er tatt så angrer jeg sjeldent. Men herregud så vanskelig enkelte valg er. Ironisk nok kan de minste valgene være vanskeligst; "vil jeg ha denne jakka? Bør jeg kjøpe denne puta? Er disse serviettene egentlig fine? Hva skal middag være idag?". Jeg ser nå også at det i stor grad er estetiske valg som er vanskelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå