Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Har stort sett samsovet med min gutt på 11 mnd. Når han sover i sengen med meg er han helt rolig, sover og spiser iblandt. Har nå begynt å legge ham litt i sengen sin. Der begynner han med en gang å hoste veldig. Han er litt forkjøla, men som sagt hoster han ikke når vi samsover. Noen som vet hvorfor det er slik eller har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 2a35e...e37
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Vet du, det har jeg lurt på. Ingen man mine barn hoster i min seng! Det er veldig rart... Anonymous poster hash: d179b...d35
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Jeg tror det er mye positivt, rent kjemisk, som skjer i en babykropp når de får ligge inntil mammaen eller pappaen sin. Nærkontakt og kroppsvarme skaper endorfiner og alle slags gode hormoner, og det er kanskje det som gjør at han hoster mindre da. Han føler seg vel også tryggere og sover dypere, og det kan også hjelpe. Anonymous poster hash: 55eb9...27a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Jeg tror det er mye positivt, rent kjemisk, som skjer i en babykropp når de får ligge inntil mammaen eller pappaen sin. Nærkontakt og kroppsvarme skaper endorfiner og alle slags gode hormoner, og det er kanskje det som gjør at han hoster mindre da. Han føler seg vel også tryggere og sover dypere, og det kan også hjelpe. Anonymous poster hash: 55eb9...27a Dette er noen av grunnene til at vi samsover, men visste ikke at man kunne se det så godt på fysiske ting som hosting. Da ser man iallefall at samsoving er en bra ting for barna! Anonymous poster hash: 2a35e...e37
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Heldige dere som kan samsove med deres små! ❤ Min villtass hadde krabbet rett ut av senga Anonymous poster hash: d71d8...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå