Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Har stort sett samsovet med min gutt på 11 mnd. Når han sover i sengen med meg er han helt rolig, sover og spiser iblandt. Har nå begynt å legge ham litt i sengen sin. Der begynner han med en gang å hoste veldig. Han er litt forkjøla, men som sagt hoster han ikke når vi samsover. Noen som vet hvorfor det er slik eller har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 2a35e...e37
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Har stort sett samsovet med min gutt på 11 mnd. Når han sover i sengen med meg er han helt rolig, sover og spiser iblandt. Har nå begynt å legge ham litt i sengen sin. Der begynner han med en gang å hoste veldig. Han er litt forkjøla, men som sagt hoster han ikke når vi samsover. Noen som vet hvorfor det er slik eller har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 2a35e...e37 Er det noe med plasseringen av sengen kanskje? Ved et vindu? Anonymous poster hash: cb250...e19
Mumua Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Kan også være noe i sengen, er alt nytt og nyvasket? Noe som kan irritere luftveiene der? Ligger han med hodet mer hevet i deres seng enn i sin egen?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Når vi sover med ungene, havner de oppå armen vår i løpet av natta. De ligger dermed hevet med store deler av overkroppen. I egen seng ligger de flatt. Og dermed hoster de vesentlig mer. Kanskje det er likt hos dere? Anonymous poster hash: 40ca8...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå