Gå til innhold

Strek, eller ikke strek...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... 

 

Jeg tok en test i går formiddagen(jeg vet om tidspunkt allerede...), og den viste meg ingenting annet enn en blå strek på negativ. 

Her i huset har vi en fellesregel på at jeg sparer alle GTene, slik at sambo får se de med egne øyne slik at han tror på at jeg ikke er gravid. Rar regel, men det funker for oss ;)

 

Men etter faktisk noen timer i går, begynte en lyserosa strek å komme frem i positiv ruta.... I dag er står den helt klar, og jeg er usikker.. Apoteket sier at jeg ikke skal stole på den og jeg vet at jeg ikke skal stole på den. jeg har tilogmed spiral! (den skal "slutte" å virke fra ca nå og en liten stund fremover da jeg ikke husker helt mnd jeg satte den inn for 5 år siden :P )

 

Men jeg har også i det siste merka mye til de vanlige symptomene.. Jeg både vil og ikke vil være gravid, så passer egentlig litt dumt.. Og jeg er litt smålei av abort.. Har tatt 4 stk, og hatt 2 ufrivllige, og har 2 barn fra før av.. 

 

Jeg har aldri før når jeg har tatt gt, opplevd at den blir slik en good stund etter tidsfristen. Og jeg har tatt MANGE gt i mitt liv :P

 

Legger ved bilde jeg, så kan dere se selv.. 


Anonymous poster hash: 3845b...f89



Anonymous poster hash: 3845b...f89

post-42-0-24269900-1479192231_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke ut som en strek, bare fargen som har samla seg opp etter den har tørka, derfor man skal hive de :) er du veldig usikker så ta en ny om et par dager

 

Anonymous poster hash: d6289...62a

Skrevet

Nei, er vel egentlig ikke usikker selv ;) Men da kaster jeg den bare så fortsetter jeg å leve som før! :D 



Anonymous poster hash: 3845b...f89
Skrevet

Har du tatt 4 aborter? Hvordan klarer man å bli gravid 4 ganger når man ikke vil ha barn?

Og hvorfor tar du graviditetstester ofte og viser den til mannen hvis du går på spiral? Dere får begynne med kondom i tillegg da hvis du ikke vil bli gravid, istedenfor å bruke abort som prevensjon..

 

Anonymous poster hash: 23843...133

Skrevet

Har du tatt 4 aborter? Hvordan klarer man å bli gravid 4 ganger når man ikke vil ha barn?

Og hvorfor tar du graviditetstester ofte og viser den til mannen hvis du går på spiral? Dere får begynne med kondom i tillegg da hvis du ikke vil bli gravid, istedenfor å bruke abort som prevensjon..

 

Anonymous poster hash: 23843...133

Hørtes veldig spesielt ut, ja... hva er greia med så mange aborter og at mannen må se alle testene når du til og med går på prevensjon. Hva er dette for et opplegg? 😳

 

 

Anonymous poster hash: 89298...98f

Skrevet

Sykeste jeg har lest 😳

 

Anonymous poster hash: 0f848...4d9

Skrevet

Ikke

 

Det ser ut som det er noe feil med den?



Anonymous poster hash: fc13d...99a
Skrevet

 

Hei...

 

Jeg tok en test i går formiddagen(jeg vet om tidspunkt allerede...), og den viste meg ingenting annet enn en blå strek på negativ.

 

Her i huset har vi en fellesregel på at jeg sparer alle GTene, slik at sambo får se de med egne øyne slik at han tror på at jeg ikke er gravid. Rar regel, men det funker for oss ;)

 

Men etter faktisk noen timer i går, begynte en lyserosa strek å komme frem i positiv ruta.... I dag er står den helt klar, og jeg er usikker.. Apoteket sier at jeg ikke skal stole på den og jeg vet at jeg ikke skal stole på den. jeg har tilogmed spiral! (den skal "slutte" å virke fra ca nå og en liten stund fremover da jeg ikke husker helt mnd jeg satte den inn for 5 år siden :P )

 

Men jeg har også i det siste merka mye til de vanlige symptomene.. Jeg både vil og ikke vil være gravid, så passer egentlig litt dumt.. Og jeg er litt smålei av abort.. Har tatt 4 stk, og hatt 2 ufrivllige, og har 2 barn fra før av..

 

Jeg har aldri før når jeg har tatt gt, opplevd at den blir slik en good stund etter tidsfristen. Og jeg har tatt MANGE gt i mitt liv :P

 

Legger ved bilde jeg, så kan dere se selv..

 

Anonymous poster hash: 3845b...f89

 

Anonymous poster hash: 3845b...f89

Smålei av aborter? Altså, du sa ikke det? Hva skjedde med å bruke en prevensjon som funker, og ikke bruke abort som prevensjon?

 

 

Anonymous poster hash: a68bd...079

Skrevet

dette er de verste jeg har lest.. 4 aborter... wtf????😲😲 seriøst??? steriliser deg du!!

 

Anonymous poster hash: 31291...806

Skrevet

Du burde seriøst sterilisere deg!

 

Anonymous poster hash: 9ebf5...6d9

Skrevet

Spiralen slutter ikke å virke etter 5 år. Den skal byttes så den ikke gror fast og for å være sikker på at den fortsatt er full virkende. Du tror vel ærlig talt ikke at den kun virker i 5 år på mnd?

Og du har tatt 4 aborter og tar faste tester som du sparer på? Dette må være tull.

 

Anonymous poster hash: adaf5...f3d

Skrevet (endret)

Dagens idiot eller dagens troll?

Endret av Musemora
Skrevet

Ja, usj, det er sånt et stress med abort, skjønner at du er lei av det!

 

Dette var et veldig rart innlegg, må jeg si. Mannen må se testene? Altså han stoler ikke på deg? Du har tatt 4 aborter og du tror at en spiral plutselig slutter å virke?

 

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang, så jeg sier bare lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...