Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #1 Skrevet 15. november 2016 Hei... Jeg tok en test i går formiddagen(jeg vet om tidspunkt allerede...), og den viste meg ingenting annet enn en blå strek på negativ. Her i huset har vi en fellesregel på at jeg sparer alle GTene, slik at sambo får se de med egne øyne slik at han tror på at jeg ikke er gravid. Rar regel, men det funker for oss Men etter faktisk noen timer i går, begynte en lyserosa strek å komme frem i positiv ruta.... I dag er står den helt klar, og jeg er usikker.. Apoteket sier at jeg ikke skal stole på den og jeg vet at jeg ikke skal stole på den. jeg har tilogmed spiral! (den skal "slutte" å virke fra ca nå og en liten stund fremover da jeg ikke husker helt mnd jeg satte den inn for 5 år siden ) Men jeg har også i det siste merka mye til de vanlige symptomene.. Jeg både vil og ikke vil være gravid, så passer egentlig litt dumt.. Og jeg er litt smålei av abort.. Har tatt 4 stk, og hatt 2 ufrivllige, og har 2 barn fra før av.. Jeg har aldri før når jeg har tatt gt, opplevd at den blir slik en good stund etter tidsfristen. Og jeg har tatt MANGE gt i mitt liv Legger ved bilde jeg, så kan dere se selv.. Anonymous poster hash: 3845b...f89 Anonymous poster hash: 3845b...f89
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #2 Skrevet 15. november 2016 Det ser ikke ut som en strek, bare fargen som har samla seg opp etter den har tørka, derfor man skal hive de er du veldig usikker så ta en ny om et par dager Anonymous poster hash: d6289...62a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 Nei, er vel egentlig ikke usikker selv Men da kaster jeg den bare så fortsetter jeg å leve som før! Anonymous poster hash: 3845b...f89
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 Har du tatt 4 aborter? Hvordan klarer man å bli gravid 4 ganger når man ikke vil ha barn? Og hvorfor tar du graviditetstester ofte og viser den til mannen hvis du går på spiral? Dere får begynne med kondom i tillegg da hvis du ikke vil bli gravid, istedenfor å bruke abort som prevensjon.. Anonymous poster hash: 23843...133
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Har du tatt 4 aborter? Hvordan klarer man å bli gravid 4 ganger når man ikke vil ha barn? Og hvorfor tar du graviditetstester ofte og viser den til mannen hvis du går på spiral? Dere får begynne med kondom i tillegg da hvis du ikke vil bli gravid, istedenfor å bruke abort som prevensjon.. Anonymous poster hash: 23843...133 Hørtes veldig spesielt ut, ja... hva er greia med så mange aborter og at mannen må se alle testene når du til og med går på prevensjon. Hva er dette for et opplegg? 😳 Anonymous poster hash: 89298...98f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Sykeste jeg har lest 😳 Anonymous poster hash: 0f848...4d9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Ikke Det ser ut som det er noe feil med den? Anonymous poster hash: fc13d...99a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Hei... Jeg tok en test i går formiddagen(jeg vet om tidspunkt allerede...), og den viste meg ingenting annet enn en blå strek på negativ. Her i huset har vi en fellesregel på at jeg sparer alle GTene, slik at sambo får se de med egne øyne slik at han tror på at jeg ikke er gravid. Rar regel, men det funker for oss Men etter faktisk noen timer i går, begynte en lyserosa strek å komme frem i positiv ruta.... I dag er står den helt klar, og jeg er usikker.. Apoteket sier at jeg ikke skal stole på den og jeg vet at jeg ikke skal stole på den. jeg har tilogmed spiral! (den skal "slutte" å virke fra ca nå og en liten stund fremover da jeg ikke husker helt mnd jeg satte den inn for 5 år siden ) Men jeg har også i det siste merka mye til de vanlige symptomene.. Jeg både vil og ikke vil være gravid, så passer egentlig litt dumt.. Og jeg er litt smålei av abort.. Har tatt 4 stk, og hatt 2 ufrivllige, og har 2 barn fra før av.. Jeg har aldri før når jeg har tatt gt, opplevd at den blir slik en good stund etter tidsfristen. Og jeg har tatt MANGE gt i mitt liv Legger ved bilde jeg, så kan dere se selv.. Anonymous poster hash: 3845b...f89 Anonymous poster hash: 3845b...f89 Smålei av aborter? Altså, du sa ikke det? Hva skjedde med å bruke en prevensjon som funker, og ikke bruke abort som prevensjon? Anonymous poster hash: a68bd...079
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 dette er de verste jeg har lest.. 4 aborter... wtf????😲😲 seriøst??? steriliser deg du!! Anonymous poster hash: 31291...806
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 Du burde seriøst sterilisere deg! Anonymous poster hash: 9ebf5...6d9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 Spiralen slutter ikke å virke etter 5 år. Den skal byttes så den ikke gror fast og for å være sikker på at den fortsatt er full virkende. Du tror vel ærlig talt ikke at den kun virker i 5 år på mnd? Og du har tatt 4 aborter og tar faste tester som du sparer på? Dette må være tull. Anonymous poster hash: adaf5...f3d
Musemora Skrevet 15. november 2016 #13 Skrevet 15. november 2016 (endret) Dagens idiot eller dagens troll? Endret 15. november 2016 av Musemora
*Miss Marple* Skrevet 15. november 2016 #14 Skrevet 15. november 2016 Ja, usj, det er sånt et stress med abort, skjønner at du er lei av det! Dette var et veldig rart innlegg, må jeg si. Mannen må se testene? Altså han stoler ikke på deg? Du har tatt 4 aborter og du tror at en spiral plutselig slutter å virke? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte engang, så jeg sier bare lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå