Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Min syvåring har mistet noen tenner og fått noen nye. Og på de nye tennene får hun så mye tannstein. Har aldri vært borti lignende. Når hun var hos tannlegen måtte hun skrape bort en hel masse og nå ser jeg det kommer nytt. Vi pusser tennene to ganger om dagen, med elektrisk tannbørste og bruker tanntråd hver dag. Har noen råd? Anonymous poster hash: efaca...29f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Noen får mye tannstein, andre lite. Det er ikke noe man selv kan gjøre noe med for det hatt med mineralene i spyttet å gjøre. Anonymous poster hash: 2b36a...51c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Min datter har også myyye tannstein. Tannlegen har sagt at noen får mer tannstein enn andre, det har ingenting med hvor godt en pusser å gjøre. Hun får innkalling årlig (i stedet for hvert annet år som er vanlig her). Anonymous poster hash: f6a78...315
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Sikkert bare barnebelegg. Det kan lett forveksles m tannstein. Anonymous poster hash: 2a126...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå