Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Tenkte å ta ein sunn periode snart. Kva er sunneste knekkebrød. Har 5 kilo i pluss etter svangerskap som eg vil få vekk. Uheldig med glutenfri kost ift amming? Tenkte å begynne når baby er 1 mnd. Anonymous poster hash: 7ab28...8a3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Nå er sjelden glutenfritt synonymt med sunt, mange av de produktene inneholder mye sukker, mye mer enn det opprinnelige glutenproduktet gjør. Men hvis du vil ha glutenfritt, så er de fra Brisk ganske ok, de er og veldig lave på karbohydrater Anonymous poster hash: 2fbf2...4d2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Super Knask er veldige gode og veldig dyre.. Vet ikke hvordan de er slankemessig. Anonymous poster hash: 3a66a...b8d
Direkte Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Sunnest eller minst kalorier? Stor forskjell! Og hvis knekkebrød bare gjør deg mer sulten og gjør at du spiser flere kan det virke mot sin hensikt (jeg har prøvd knekkebrød før, og går som regel i null kalorimessig, fordi jeg spiser mer (pålegg)).
Gjest Antarctica Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Hvorfor vil du ta en glutenfri periode når barnet er 1 mnd?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå