Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Har vært sammen i ett år, avstandsforhold. Det gjør at vi sees ca en gang i måneden. Jeg ønsker å gjøre noe spesielt for han, og tenkte at det hadde vært gøy med en adventskalender..Har aldri laget dette til en mann før, så er det noen som har tips? Han er 41 år.. Er det bare harry og barnslig? Hva tenker dere? Må ikke koste mye..Hva kan det være? Gjerne ikke de store tingene. Ser for meg en kalender som er FINT pakket inn, og med noenlunde lik størrelse på gavene, men er åpen for alle forslag. PS: Han er ikke øldrikker, så en ølkalender er utelukket:p Anonymous poster hash: 6adcd...62d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Til gubben ifjord kjøpte jeg kalenderposer på europris og fylte de med øl, tyggis, flaxlodd en og annen boxer, noe snop, snus, koselige lapper, et bilde av oss i ramme og sånn smått. Anonymous poster hash: 65f41...210
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Koselige lapper, en hver dag. :-) Anonymous poster hash: 286b9...34c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Menn er glad i å skru på ting så en kalender med forskjellige skruer og muttere for hver dag kan ikke slå feil. Anonymous poster hash: fa5e3...457
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 HI Kjæresten min er ikke så glad i å skru på ting, som en hobby hvertfall hehe.. Jeg synes det lappene hørtes supert ut! Håper han også synes det er greit, og ikke bare kleint.. Men blir litt kjedelig å bare ha 24 lapper med "Jeg elsker deg fordi...". Noen som har forslag til noe jeg kan gjøre sammen med dem, eller ha i tillegg? Anonymous poster hash: 6adcd...62d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 24 truser med en lovnad om noe heftig.... Oh my, det er muligens harry - men, er vel få menn som hadde sagt "nei takk"... Anonymous poster hash: c14f5...f18
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 . Anonymous poster hash: 6adcd...62d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 dytt Anonymous poster hash: 6adcd...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå