Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Litt trist å innse at sex er blitt noe som bare skjer i helgene. Travle hverdager, mye jobb med påfølgende lite overskudd , småbarn og ulike leggetider er nok forklaringen (eller den dårlige unnskyldningen). Men trenger det bære sånn? Hva skal til for å komme på "rett" spor igjen? Der sex ikke bare blir rutine og pliktløp forbeholdt lørdag kveld i senga. Vi er "bare" midt i 30-årene. For tidlig å gi opp et sexliv som bør være bedre enn dette. Anonymous poster hash: 2b9c4...0c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Samme her Anonymous poster hash: 45404...45f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Sånn er det her og. Har rett og slett ikke overskudd i hverdagen. Men ser heller ikke på det som noe særlig problem, kjedelig og forutsigbart er det kanskje men det er ok. Anonymous poster hash: 60809...f8a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Vær glad dere har sex i helgene da iallfall... Anonymous poster hash: 90668...905
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Er det så trist da? Om det funker greit slik. Værre om du var veldig sliten i ukedagene og han drev med sexmas.. Det kommer seg nok igjen når ungene blir større og flyr ut av døra så fort de kom inn i den Anonymous poster hash: 17bce...940
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Her er det omvendt 😊 Ungene er lenger oppe i helgene og når de er lagt er det ikke så lenge til vi legger oss heller. Lettere å få til i hverdagen. Tar jo bare 15 min uansett 😂 Effektiv! Anonymous poster hash: 318a3...448
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Her er det omvendt Ungene er lenger oppe i helgene og når de er lagt er det ikke så lenge til vi legger oss heller. Lettere å få til i hverdagen. Tar jo bare 15 min uansett Effektiv! Anonymous poster hash: 318a3...448 Så romlemantisk... Anonymous poster hash: 13855...a15
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Orker ikke i helgene heller vi... Småbarnstiden er unntakstilstand, og det lever vi fint med. En typisk dag idag; mannen leverer i bhg, jeg henter. Han kommer hjem klokka 17.45, spiser raskt en pizza han tok med på vei hjem, kler 2 barn til trening og ut døra 18.15. De kommer hjem nå hvert øyeblikk, så skal de spise, dusje og gjøre seg klare til kvelden, og når de er i seng så skal mannen i dusjen. Da er klokka brått 22.30 og da må jeg sove... Anonymous poster hash: 6ae93...eed
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Her er det en feriegreie! Ha ha. Stusslig, men det er unntakstilstand her nå. Håper det går over snart, men nå har vi fullt opp med ting som ikke kan skyves på. Anonymous poster hash: ccae1...c38
nasse nøffen Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 vi har isåfall hatt unntakstilstand i mange år... Vi har sex når vi vil begge to vi. Orker ikke henge oss opp i hva som burde vært eller hva som var. Så fremt det ikke er et problem for dere så er det vel ikke nøye. Hvis dere har sex hver helg så er jo det mye=)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Det går over! Hold ut og gled deg over at dere får hatt sex i helgene. Gjør noe spesielt ut av det. Men når barna blir større så orker dere mer og da er dere bare en låst dør unna sex i hverdagene Anonymous poster hash: 0e577...80b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Så romlemantisk... Anonymous poster hash: 13855...a15 Det er det dom funker for oss 😊 Så får andre gjøre det som funker for dem 😉 Uten at jeg kommenterer det negativt. Anonymous poster hash: 318a3...448
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 Så romlemantisk... Anonymous poster hash: 13855...a15 Ja, for om ikke sexen består av lange forspill med dempet belysning og elskov i timesvis, da er det drit. Anonymous poster hash: 0e577...80b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 Litt trist å innse at sex er blitt noe som bare skjer i helgene. Travle hverdager, mye jobb med påfølgende lite overskudd , småbarn og ulike leggetider er nok forklaringen (eller den dårlige unnskyldningen). Men trenger det bære sånn? Hva skal til for å komme på "rett" spor igjen? Der sex ikke bare blir rutine og pliktløp forbeholdt lørdag kveld i senga. Vi er "bare" midt i 30-årene. For tidlig å gi opp et sexliv som bør være bedre enn dette. Anonymous poster hash: 2b9c4...0c5 Her er det i høyden en månedsgreie... Nyt det du kan, det kommer bedre tider! Anonymous poster hash: a2a21...111
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 Vi har i den "verste" småbarnstilværelsen hatt sex mindre enn en gang i mnd. Nå er yngste fire år, og jeg synes sexlivet dr helt fantastisk for tiden, fordi vi har sex nesten hver helg... Synes man skal være fornøyd med at livet har ulike faser, og at sexlivet påvirkes av livsfaser er jo helt naturlig... (Vi kan dessverre ikke ha kjapp hverdagssex, fordi mannen holder ut i evigheter. Orker ikke en times senge-akrobatikk når jeg skal tidlig opp og på jobb. Hadde vært fint om han hadde evnen til begge deler) 😊 Anonymous poster hash: 31505...b8f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 Vi har i den "verste" småbarnstilværelsen hatt sex mindre enn en gang i mnd. Nå er yngste fire år, og jeg synes sexlivet dr helt fantastisk for tiden, fordi vi har sex nesten hver helg... Synes man skal være fornøyd med at livet har ulike faser, og at sexlivet påvirkes av livsfaser er jo helt naturlig... (Vi kan dessverre ikke ha kjapp hverdagssex, fordi mannen holder ut i evigheter. Orker ikke en times senge-akrobatikk når jeg skal tidlig opp og på jobb. Hadde vært fint om han hadde evnen til begge deler) 😊 Anonymous poster hash: 31505...b8f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 De fleste lyver om hvor mye de knuller. Et nummer eller to i uka er luksus og overskudd for mange. Anonymous poster hash: 55ccc...f80
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #18 Skrevet 15. november 2016 Skru av tven før 2200 og kom dere til sengs. Uten en annen skjerm på slep vel og merke. Telefoner og ipader dreper både søvn og sex. Anonymous poster hash: bbab0...1db
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #19 Skrevet 15. november 2016 Litt trist å innse at sex er blitt noe som bare skjer i helgene. Travle hverdager, mye jobb med påfølgende lite overskudd , småbarn og ulike leggetider er nok forklaringen (eller den dårlige unnskyldningen). Men trenger det bære sånn? Hva skal til for å komme på "rett" spor igjen? Der sex ikke bare blir rutine og pliktløp forbeholdt lørdag kveld i senga. Vi er "bare" midt i 30-årene. For tidlig å gi opp et sexliv som bør være bedre enn dette. Anonymous poster hash: 2b9c4...0c5 Her blir det sex cirka 4-5 ganger i året. Mannen sier han ikke har mer overskudd, lyst eller tid. Så jeg hadde faktisk foretrukket 1 gang i uka. Anonymous poster hash: 96c22...cd4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #20 Skrevet 15. november 2016 Jeg for min del er veldig fornøyd med søndagsmorgensex mens barna ser på barne-TV. Lever på det hele uka! Anonymous poster hash: 33377...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå