Gå til innhold

Reise i januar, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å dra på tur første uka i januar 2017. Har veldig lyst på noe som kan minne noe om syden, da jeg regner med at sydentur er det som passer 2 voksne og en gutt på 15 mnd aller best (?). Mannen ønsker også å dra på ferie, men ønsker ikke å betale mer enn ca 5000kr for fly og hotell/leilighet (helst leilighet).

Og siden jeg selv ikke er så bereist av meg håper jeg noen av dere snille damer her inne kan komme med noen tips. Både angående sted og hotell :) Og gjerne noe som kan passe til en 15 mnd, som sagt så regner jeg med at eneste som er interessant er basseng/strand og lekeplasser eller parker :) Dette er vårt første barn så vi har kun vært på hytteturer og en tur med danskebåten, dette vil bli første "ordentlige" utenlandstur :) Håper noen kan hjelpe!

Anonymous poster hash: 77687...a77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det budsjettet til mannen din tror jeg dere må legge "sydenturen" til Sørlandet.

Skrevet

Tenker dere må hvertfall øke budsjettet med 5000,-. Å det uten medregnet lommepenger. Det er ikke billig å reise til syden på vinteren.

For 5000,- får dere tur til Tyrkia i september/oktober for hele familien.

Skrevet

Det var et svært begrenset budsjett, jeg ville blitt hjemme og spart opp mer før jeg vurderte tur.

Skrevet

Må reise langt for ordentlig varme i januar, og det får du ikke til 5000,-. Sjekk ut Florida, Thailand, karibien, Kapp Verde

Anonymous poster hash: 9fbfb...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...