Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Vet ikke helt hva jeg vil med dette, kanskje høre om andre har det lignende, eller høre hva andre ser på som normalt. I dag var det fem dager siden jeg skrubbet hele kroppen grundig. I dag måtte jeg til pers igjen, og jeg ruller huden av. Tørrbørsting, mer skrubbing i dusjen og når jeg er ferdig i dusjen må jeg bruke håndduken for å skrubbe av enda mer løs hus. Blir sprø av dette i perioder! Å skrubbe huden en gang i uken er egentlig altfor lite, jeg burde skrubbe meg to-tre ganger i uken. Og dette er ikke et problem fordi jeg skrubber for mye. Har i mange og lange perioder gått uten å skrubbe kroppen. Flere måneder i slengen for å teste det ut. Det lengste jeg har gått var først et halvt år, så skrubbet jeg meg en gang før jeg ventet et halvt år igjen. Om jeg ikke skrubber kroppen grundig en uke eller to er at sengetøy og klær ser skitne ut, typisk rundt halsen, på skuldrene, bh osv., blir helt brunlig ved normal bruk. Lite kjekt å ta på en hvit bh når den to timer etterpå ser skitten ut under stroppene og rundt :/ Andre som har det lignende - og ev. vet hva det kommer av? (jeg har spurt leger fordi jeg mener dette er en del av flere konkrete ting som feiler meg, men de gidder ikke journalføre det og sier det er normalt) Eller dere med normal hud, hvor ofte må dere skrubbe dere? Ikke bare for velvære, men altså av helt nødvendighet? Anonymous poster hash: fb953...740
prekæs Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Skrubber kun for velvære og eneste gangene jeg tydelig mister hud er gjerne noen uker etter soling. Det høres ut som du bør kontakte legen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Jeg har tykk hud..og kan oppleve det hvis jeg bader eller dusjer veldig lenge. Lar være å skrubbe det noe særlig vekk. Tørr overhud stimulerer bare mer talgproduksjon også har man det gående.. Har du prøvd fuktighetskrem? Anonymous poster hash: e6046...22c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 En mild variant AV harlequin ichiosis? Anonymous poster hash: c3305...4aa
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Jeg har tykk hud..og kan oppleve det hvis jeg bader eller dusjer veldig lenge. Lar være å skrubbe det noe særlig vekk. Tørr overhud stimulerer bare mer talgproduksjon også har man det gående.. Har du prøvd fuktighetskrem? Anonymous poster hash: e6046...22c Jeg har også i desperasjon forsøkt å dusje minimalt for å se om det kunne hjelpe, men det blir ingen endring av hudproduksjonen. Fuktighetskrem har heller ikke hatt innvirkning på hudproduksjonen min. Men jeg har forsøkt. Anonymous poster hash: fb953...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå