Gå til innhold

Hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 42 år og bare hatt en partner. Er nå enslig. Synes dette er litt flaut. Hadde dere synes det?

Anonymous poster hash: 3f0d9...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommentarer???

Skrevet

Nei, hvorfor skal det være flaut? Du har da trolig hatt et langt og stabilt forhold, og da trenger man ikke ha hatt flere partnere.

Om du i all hovedsak har vært singel i alle år, da er det kanskje mer uvanlig, men heller ikke da flaut.

Anonymous poster hash: fec37...aea
Skrevet

Næh...du har sikkert hatt mer sex enn mange andre uansett.

Antall sexpartnere er litt som alder. Etter et visst antall er det ikke så mye å rope høyt om ;)

Anonymous poster hash: 7e73d...fe0

Skrevet

Ja, hatt langt forhold med en. Nå enslig. Takk for svar. Er bare noe jeg tenker på når jeg nå er alene.

Skrevet

Ikke noe jeg har noe med, og du trenger ikke svare, men hva skjedde? Når dere har vært sammen så lenge må det jo ha vært sterke følelser inne i bildet?

Anonymous poster hash: e0e66...1a7
Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt!! Vær stolt av den du er!

Anonymous poster hash: 77678...927

Skrevet

Bryr meg lite om hvordan andre lever livet sitt...

Anonymous poster hash: 66c61...06a
Skrevet

Eg er 35 åt og sambuaren min er min første kjæraste, så om det blir slutt kjem eg i same situasjon som deg. Ville ikkje tenkt at det var flaut, men tenkjer litt no at eg ikkje har opplevd andre forhold enn det vi har no, og at alt kanskje ville vore annleis med ein annan mann. Men det får eg forhåpentligvis aldri vite 😉. Kan ikkje gå frå sambuaren fordi eg ikkje har hatt andre kjærestar før eg vart ilag med han heller akkurat.

Anonymous poster hash: 36440...1a3

Gjest Antarctica
Skrevet

Den ene var vel en fin person, da, hvis du syns han/hun var verd å holde deg til. Ingen kan da ha noe imot det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...