missWattum Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Noen som vil finne på noe med meg å sønnen min ? Ny innflytta og det begynner å bli kjedelig å henge etter mannen min
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Noen som vil finne på noe med meg å sønnen min ? Ny innflytta og det begynner å bli kjedelig å henge etter mannen min Jeg bor i Ski, med tre barn, så dagene går ganske i ett da.. hehe.. hvor gammel er sønnen din da? Anonymous poster hash: 88647...921
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Mye å gjør i Ski, da: - gå tur til Stuene eller Radiostasjonen på søndagene. - shopping og café på senteret. - gå på kino. - se forestillinger på Rådhusteatret. - idrettslag, korps, kulturskole eller ballettskole for barna. Ballettskolen har kurs for voksne og det finnes også korps ForEldre. - trene på Stamina. - middag og øl på Bowler's - dra til Østfoldbadet. - 20 min. med tog til Oslo. - meld deg inn i Husmorlaget. - mange ulike. - sjekk ut den indiske restauranten. - mange foreninger og lag. Ski - the place to be. Anonymous poster hash: afc8b...9ef
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Stakkars deg. Ski er et forbaska HØL.. Ville ikke bodd der om jeg fikk en villa gratis Anonymous poster hash: d6410...4b3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Stakkars deg. Ski er et forbaska HØL.. Ville ikke bodd der om jeg fikk en villa gratis Anonymous poster hash: d6410...4b3 Hehe...må si meg enig. Men som småbarnsforelder er det nok ok. Men det senteret...grøss! Sentrum er jo omtrent kun senter. Anonymous poster hash: 5af15...9cd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Noen som vil finne på noe med meg å sønnen min ? Ny innflytta og det begynner å bli kjedelig å henge etter mannen min Gammel er sønnen din da? Vi har en gutt på 2,5 år og ei jente på 3 mnd. Har også lite nettverk her. Anonymous poster hash: b3763...55a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Jeg kjeder meg også i Ski! (langhus). Relativt nyinnflyttet, med et barn på 2 år. Anonymous poster hash: f2b28...c79
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Langhus her også. Ikke så lett å bli kjent med folk... barn på 6 og 3. Anonymous poster hash: fd413...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå