Gå til innhold

Farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg postet ikke bilde av superpappan til vår lille baby. Ikke kjøpte jeg gave og ikke fikset jeg frokost. Men, jeg fortalte han hvor flink han er i papparollen som og at jeg er glad for at det et nettopp han som et pappan til barnet vårt.

Han er fornøyd. Jeg er fornøyd. Men, er sosiale medier fornøyd? Og handelsstanden?

Anonymous poster hash: 0bbf7...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hallo!! Dette er avvikende oppførsel ass. Fjernning!

:P

Anonymous poster hash: bea66...06e
Skrevet

Jeg postet ikke bilde av superpappan til vår lille baby. Ikke kjøpte jeg gave og ikke fikset jeg frokost. Men, jeg fortalte han hvor flink han er i papparollen som og at jeg er glad for at det et nettopp han som et pappan til barnet vårt.

Han er fornøyd. Jeg er fornøyd. Men, er sosiale medier fornøyd? Og handelsstanden?

HÆH..? Tror nok alle i hele landet har lagt merke denne horrible atferden som avviker fra resten av menneskeheten.

Anonymous poster hash: b7ea3...ebf

Skrevet

Handelsstanden er nok i ferd med å pønske ut en grusom hevn, få endret lovteksten eller noe slik at de kan kreve at du må kjøpe gaver til mannen for alle de årene du ikke har gjort det, eller at du må betale langt dyrere for alle ting du kjøper i fremtiden. Uansett, en grusom hevn fra handelsstanden kommer nok...

Og sosiale medier, de vil nok skvise deg ut, muligens komme med mange små stikk, ev. mobbe deg litt. Men selvfølgelig bare for ditt eget beste! Enten gjør du som "oss", eller så må vi lære deg opp. Og gjør du det uansett ikke, da har du ingenting med "oss" å gjøre.

Anonymous poster hash: e0212...dda
Skrevet

😂😂😂😂 dere ass 😊 HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...