Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Vi har bestemt oss for å gifte oss i all hemmelighet ... er nervøs for hvordan familien skal reagere.. er det egoistisk av oss å ikke fortelle noen ? Anonymous poster hash: 0f5a6...9ea
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Deres liv. Dere bestemmer Men hvorfor? Kanskje dere vil angre på å ta det hemmelig? Anonymous poster hash: d3934...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå