Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 "Ja, nå har du fødeansikt"?? Er 38+5, 11 dager til termin. Andregangsfødende. Forrige kom dagen før termin. Jordmor og helsesøster til mitt første barn sier jeg må forberede meg på fødsel en ukes tid før termin. Så jeg er klar!! Et stikk- var det en rie? Føler meg tung- skjer det noe nå? Våknet i dag, veldig tung i magen, smerter i venstre side rygg. Litt smerter i tak. kynnere? Sener/muskler i klem? Hm... Sist gang startet det hele med en liten blødning. Et lite stikk til høyre for navlen 00:30. La meg, men noe i meg var spent... kl 04:30 våknet jeg med (det vet jeg først i ettertid) pressrier. 06:30 var barnet ute. "Alle" er bekymret for nok en styrtfødsel og jeg selv er kjempe-på-vakt. Går rundt i huset og surrer. Får meg ikke til å gjøre noe konstruktivt, men får ihvertfall ikke ro. Er det noen fler høygravide der ute som venter spent?? Anonymous poster hash: 79d41...d5f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 "Ja, nå har du fødeansikt"?? Er 38+5, 11 dager til termin. Andregangsfødende. Forrige kom dagen før termin. Jordmor og helsesøster til mitt første barn sier jeg må forberede meg på fødsel en ukes tid før termin. Så jeg er klar!! Et stikk- var det en rie? Føler meg tung- skjer det noe nå? Våknet i dag, veldig tung i magen, smerter i venstre side rygg. Litt smerter i tak. kynnere? Sener/muskler i klem? Hm... Sist gang startet det hele med en liten blødning. Et lite stikk til høyre for navlen 00:30. La meg, men noe i meg var spent... kl 04:30 våknet jeg med (det vet jeg først i ettertid) pressrier. 06:30 var barnet ute. "Alle" er bekymret for nok en styrtfødsel og jeg selv er kjempe-på-vakt. Går rundt i huset og surrer. Får meg ikke til å gjøre noe konstruktivt, men får ihvertfall ikke ro. Er det noen fler høygravide der ute som venter spent?? Anonymous poster hash: 79d41...d5f Jeg har 10 dager igjen til termin. Førstegangs og veldig utålmodig. Tror noe er på gang hele tiden. Vet ikke helt hva alle disse vondtene betyr... Anonymous poster hash: 58a45...012
Idachristin7 Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Jeg har 10 dager igjen til termin. Førstegangs og veldig utålmodig. Tror noe er på gang hele tiden. Vet ikke helt hva alle disse vondtene betyr... Anonymous poster hash: 58a45...012 Åssen vondter er det du har, da? :-) er rart med det, 'på vakt' kjenner man mye... ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Åssen vondter er det du har, da? :-) er rart med det, 'på vakt' kjenner man mye... ;-) Mye kynnere, nedpress, stikkinger nederst i magen, "menssmerter"....Det verste er å ikke vite hva alt betyr. Tror det er noe på gang hele tiden, men begynner å tro det bare er modning og at det fortsatt kan ta et par uker... Anonymous poster hash: 58a45...012
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Mye kynnere, nedpress, stikkinger nederst i magen, "menssmerter"....Det verste er å ikke vite hva alt betyr. Tror det er noe på gang hele tiden, men begynner å tro det bare er modning og at det fortsatt kan ta et par uker... Anonymous poster hash: 58a45...012 Min mor sa: om du trur fødselen er i gang, så er den ikke det. Og det var helt rett - kjente godt forskjell på ondter og rare ting og når fødselen endelig var i gang . Anonymous poster hash: 5c7e2...734
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Min mor sa: om du trur fødselen er i gang, så er den ikke det. Og det var helt rett - kjente godt forskjell på ondter og rare ting og når fødselen endelig var i gang . Anonymous poster hash: 5c7e2...734 Forhåpentligvis vil jeg merker forskjellen når ting faktisk er i gang 😂 Anonymous poster hash: 58a45...012
Hvalrosskreppa Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 To gode dager over termindato og jeg er møkkalei av å vente. Men jeg vet premien er like fin uansett da. Andregangs med en aldersforskjell på 8 år. Jeg gleder meg😍
Idachristin7 Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 To gode dager over termindato og jeg er møkkalei av å vente. Men jeg vet premien er like fin uansett da. Andregangs med en aldersforskjell på 8 år. Jeg gleder meg😍 Masse lykke til 💛😊👏🏼
Idachristin7 Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 Forhåpentligvis vil jeg merker forskjellen når ting faktisk er i gang 😂 Anonymous poster hash: 58a45...012 Det vil jeg også tro ;-) bra "ordtak" fra mammaen over her! Veldig sant :-) men alle disse tegnene er jo klare indikasjoner på at nå kommer h*n snaaart 💛😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå