Gå til innhold

Kan jeg date igjen i juleferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg kun har svaret selv, men er det sånn at jeg blir sett stygt på om jeg begynner å date igjen?

Jeg har vært i et dårlig forhold i 8 år som jeg gjorde slutt i august etter 2 års vurdering. Flytter om en uke og det er 2 små barn i bildet. Jeg har jo vært over forholdet for lenge siden, men er det for tidlig å bare date litt? Savner litt nærhet... Altså man snakker jo ikke høyt om det, men jeg vil ikke at noen skal mistenke at jeg hadde en ny på vent for sånn er det ikke...

Anonymous poster hash: ffdc0...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å date litt og å ha uforpliktfnde sex ser jeg ikke problemet med så lenge ungene ikke er hos deg, men å innlede noe forhold synes jegg du skal vente med. Etter å ha vært lenge i et dårlig forhold synes jeg du bør gi deg selv minst et år på å finne ut hva du vil og hvordan du vil ha det, før du må begynne å vurdere om en ny mann vil fungere i livet ditt.

Anonymous poster hash: 920fc...84f

Skrevet

Å date litt og å ha uforpliktfnde sex ser jeg ikke problemet med så lenge ungene ikke er hos deg, men å innlede noe forhold synes jegg du skal vente med. Etter å ha vært lenge i et dårlig forhold synes jeg du bør gi deg selv minst et år på å finne ut hva du vil og hvordan du vil ha det, før du må begynne å vurdere om en ny mann vil fungere i livet ditt.

Anonymous poster hash: 920fc...84f

Ingen nye forhold på lenge nei :)

Anonymous poster hash: ffdc0...0bd

Skrevet

Det kam du selvfølgelig. Jeh var i er dårlig forhold i mange år, og tok to måneder til jeg begynte å date. Var både skummelt og befriende på en gang. Men forhold er der lurt å vente med.

Anonymous poster hash: 46fe9...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...