Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Sønnen kastet opp forrige søndag. Over hele meg. 😏 På lørdag fikk jeg diaré, kvalme og magesmerter. Søndag var det fortsatt KRAFTIG diaré og litt småkvalm. I dag kjenner jeg fortsatt litt ubehag i magen og er fortsatt hel løs i magen. Ikke hyppig avføring men det som kommer er vannete. Trodde inkubasjonstiden var innen 72 timer på slik smitte? Mulig at det er omgangssyken sønnen hadde? Han spøy hele søndagen og hadde diaré i to dager. Anonymous poster hash: 4eb2c...6fe
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Han var jo smittsom alle dagene med diaré samt 48 timer etter det igjen. Så han har vel smittet deg da ja Anonymous poster hash: 7f5f2...779
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Noroviruset kan dessverre overleve lenge på dørhåndtak, doseter etc. Har opplevd lignende selv, at sistemann i familien blir syk lenge etter. Men du kan jo dessuten ha fått smitten fra andre steder, det går mye nå. Anonymous poster hash: 79f22...001
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Jeg som har vært supernøye med hygiene. Vasket håndtak, stellebord. Håndvask og spritet. Sukk. Passer dårlig å være syk. Kan jeg smitte sønnen tilbake med samme greie nå mon tro? HI Anonymous poster hash: 4eb2c...6fe
Mononoke Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Sprit funker ikke på noro-virus. Noroviruset tåler en del, prøv å vask med klorvann.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Sprit funker ikke på noro-virus. Noroviruset tåler en del, prøv å vask med klorvann. Vasket håndtak og stellebord med klor. Ellers vasket hender supernøye og spritet de etterpå. Hater å bli syk altså. 🙄 HI Anonymous poster hash: 4eb2c...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå