Gå til innhold

Symptomer på graviditet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er prøvere. Jeg skal teste om 4 dager. Er invitert for å ta et glass vin idag, men usikker på om det er lurt?

Jeg har vel egentlig ingen spesielle symptomer på å kunne være gravid, men har vært veldig hard i magen de siste dagene, og tisser mye. Men dette med tissingen er vel for tidelig uansett, for det skal vel helst ikke skje før babyen er så stor så den legger seg på blæren! Har også litt verking i ryggen, ned beina, som menssmerter.

 

Anonymous poster hash: 387a5...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen tisser man mye pga hormoner. Så stabiliserer hormonene seg og vi får ofte en pause, så blir det mye tissing på slutten pga press på blæra.

 

Ta en test om du føler deg usikker. Om du har symptomer bør hormonnivået være høyt nok til å slå ut på en test ;)

 

Anonymous poster hash: feb5f...fe6

Skrevet

Joo, men jeg er ikke trøtt og kvalm, det har jeg vært med begge jentene mine😊

Takk for svar. HI

 

Anonymous poster hash: 387a5...392

Skrevet

Hadde selvsagt kost meg med vin.

Det er så tidlig nå uansett at egget knapt har festet seg. Får ikke næring fra deg

 

Anonymous poster hash: 46383...dea

Skrevet

Takk for svar😊 Vet bare at det er de som

Styrer unna alt sånn i prøveperioder.

Og det er jo ikke sikkert jeg er gravid heller.

HI

 

Anonymous poster hash: 387a5...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...