Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Vi er prøvere. Jeg skal teste om 4 dager. Er invitert for å ta et glass vin idag, men usikker på om det er lurt? Jeg har vel egentlig ingen spesielle symptomer på å kunne være gravid, men har vært veldig hard i magen de siste dagene, og tisser mye. Men dette med tissingen er vel for tidelig uansett, for det skal vel helst ikke skje før babyen er så stor så den legger seg på blæren! Har også litt verking i ryggen, ned beina, som menssmerter. Anonymous poster hash: 387a5...392
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 I begynnelsen tisser man mye pga hormoner. Så stabiliserer hormonene seg og vi får ofte en pause, så blir det mye tissing på slutten pga press på blæra. Ta en test om du føler deg usikker. Om du har symptomer bør hormonnivået være høyt nok til å slå ut på en test Anonymous poster hash: feb5f...fe6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Joo, men jeg er ikke trøtt og kvalm, det har jeg vært med begge jentene mine😊 Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 387a5...392
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Hadde selvsagt kost meg med vin. Det er så tidlig nå uansett at egget knapt har festet seg. Får ikke næring fra deg Anonymous poster hash: 46383...dea
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Takk for svar😊 Vet bare at det er de som Styrer unna alt sånn i prøveperioder. Og det er jo ikke sikkert jeg er gravid heller. HI Anonymous poster hash: 387a5...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå