Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Fikk iPhone i februar. Ikke hatt dette problemet før nå!! Sykt irriterende! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt iPhone.... skal jeg liksom ikke kunne bruke den ute i vinter?? Andre med samme problem? Anonymous poster hash: e55a3...aca
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Jepp.. Anonymous poster hash: 0d525...d61
Snøfnugget Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Det hadde jeg klaget på. Hatt iPhone i mange år, aldri hatt problemer med dette
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Det hadde jeg klaget på. Hatt iPhone i mange år, aldri hatt problemer med dette Samme her. Er på min tredje iPhone nå, og har aldri opplevd dette. Så ville definitivt ha klaget på det. Anonymous poster hash: 03b83...576
Admin Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Du kan klage, men du kommer nok ingen vei da apple selv har gått ut og sagt at telefonene dems ikke tåler kuldegrader. Alt under 0 grader kan føre til at telefonen oppfører seg rart og at den da burde skrus av og ikke brukes ved slike tempraturer, og oppholder den seg i kaldere enn -20 kan du ikke forvente deg noe om den dør.
Wawli Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Dette er et velkjent problem med iPhone tlf. Min tar kvelden hvis det er 5+ grader.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Ikke bare iphone. Min Sony liker heller ikke kulde. Men hvis jeg har den på innerlommen, går det greit. Anonymous poster hash: 4d709...2b3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Vi har hatt iPhone i flere år nå og aldri hatt det problemet. Kjapp opptelling av iPhone fordelt på familien er 7 stykker og alle har oppført seg pent i kulda. Jeg ville ha klaget om min iPhone fikk et slikt nykke. Anonymous poster hash: 5fbe9...556
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Roboter tåler kulde bedre enn halvspiste epler gjør. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 7783b...7e3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 Min tåler ikke høstvær. Skal på reparasjon med den for kundeservice sa den skulle tåle såpass. Anonymous poster hash: 90461...428
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Samme her. Både min og mannens tlf er slik. Anonymous poster hash: 66174...dc0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Aldri hatt dette problemet. Min mann og jeg har hatt iPhone over flere år nå. Anonymous poster hash: 028bd...f7b
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 Roboter tåler kulde bedre enn halvspiste epler gjør. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 7783b...7e3 På den annen side så er roboter ellers så kjipe. Ingen sjel liksom... Hahaha... Anonymous poster hash: 03b83...576
Idachristin7 Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 Fikk iPhone i februar. Ikke hatt dette problemet før nå!! Sykt irriterende! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt iPhone.... skal jeg liksom ikke kunne bruke den ute i vinter?? Andre med samme problem? Anonymous poster hash: e55a3...aca Har iPhone 6S med samme problem. Strikket meg en liten "lommebok" i 100% ull. Problemet løst skinndekselet, med plassholder til telefon + lommer til kort- sjanseløst. Med en gang jeg tok den opp av lomma døde den. Er ikke dette egentlig en "fin" ting? Telefonen passer på seg selv? Hehe kanskje meg som er blåst men... jeg ante råd; (Strikket på "gefylen"- litt lenger en telefonens lengde. Litt bredere enn telefonen x2, og så heklet jeg sammen, knøt tråder- og vips strikket også lomme til kortene og heklet tråd til å lukke hele sulamitten. problemet løst. Si fra hvis du ønsker at jeg forklarer mer. )
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 På den annen side så er roboter ellers så kjipe. Ingen sjel liksom... Hahaha... Anonymous poster hash: 03b83...576 Halvspiste epler er enda kjipere, de råtner. Roboter, derimot, tåler alt av vær og vind og går og går og går... Anonymous poster hash: 7783b...7e3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 Halvspiste epler er enda kjipere, de råtner. Roboter, derimot, tåler alt av vær og vind og går og går og går... Anonymous poster hash: 7783b...7e3 Epler tåler også vann, vet du, jenta mi. Er ikke noe spesielt med det. Anonymous poster hash: 03b83...576
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 Sony måtte jo bite i det sure eple, og gikk tilbake på bading med telefonen. http://itavisen.no/2015/09/11/sony-xperia-z5-er-ikke-sa-vanntett-allikevel/ Anonymous poster hash: 4d709...2b3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 Sony måtte jo bite i det sure eple Anonymous poster hash: 4d709...2b3 Nettopp! Epler er sure ja! Halvspiste epler er det ingen som vil ha, er det vel? Særlig med tanke på at de ikke tåler norsk kulde. Men det gjør android! hehe Finsk vintertest: Iphone takler kulden dårligst Men ifølge Apples egne opplysninger er ikke iPhone godkjent for bruk i temperaturer under 0 grader, og Apple har tidligere nektet norske Iphone-kunder reparasjon av ødelagte mobiltelefoner på grunn av bruk i minusgrader. Samsungs skjerm tåler kulden best Den smarttelefonen som klarte seg best i testen var Samsung som holdt det gående helt ned til -35 grader. http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/finsk-vintertest-iphone-takler-kulden-daarligst/a/10043630/ Anonymous poster hash: 7783b...7e3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #19 Skrevet 14. november 2016 Nettopp! Epler er sure ja! Halvspiste epler er det ingen som vil ha, er det vel? Særlig med tanke på at de ikke tåler norsk kulde. Men det gjør android! hehe Finsk vintertest: Iphone takler kulden dårligst Men ifølge Apples egne opplysninger er ikke iPhone godkjent for bruk i temperaturer under 0 grader, og Apple har tidligere nektet norske Iphone-kunder reparasjon av ødelagte mobiltelefoner på grunn av bruk i minusgrader. Samsungs skjerm tåler kulden best Den smarttelefonen som klarte seg best i testen var Samsung som holdt det gående helt ned til -35 grader. http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/finsk-vintertest-iphone-takler-kulden-daarligst/a/10043630/ Anonymous poster hash: 7783b...7e3 Jeg har Sony, og den heller tåler ikke kulde. Før hadde jeg iphone, men byttet til Sony pga skjermstørrelse, men nå som Iphone er kommet med større skjermer er jeg ikke i tvil om at min neste telefon blir en Iphone. Androide virker på sitt vis, men er dessverre ikke like stabilt som IOS. Når du først har hatt en dønn stabil Iphone, så godtar du ikke meldinger som "Kamera har dessverre stoppet opp" og lignende. Anonymous poster hash: 4d709...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå