GÃ¥ til innhold

O hellige jul 😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert eneste år nå i flere 10 år har vi hatt jul hos oss og vi har vært over 20 stk på det meste. De blir i flere dager. Nå er jeg så sliten og lei dessverre, så i år reiser vi bort, men har gitt familie beskjed om hvor/når og foreldre er invitert inn i samme hytte om de orker, mens jeg har oppfordrer søsken om å leie sammen/egne etc. Så skal altså ikke den ene søsken nå være med. Hn er sur og fornærmet. Har ikke egen familie og skal sitte alene. Jeg hadde kanskje trodd at flere da ble hjemme med hn, men nei, alle andre vil med oss. Så får jeg dårlig samvittighet igjen! Men, er jeg bare fordi jeg kommer fra en dysfunksjonell familie med mange skilsmisser, der jeg er den eneste som har klart å holde meg "inne med" alle programforpliktet til å alltid ha alle hjemme hos oss i dagesvis uten videre hjelp med mar hverken økonomisk eller praktisk (og nei, de lar seg ikke dressere, vi er for ulike). Jeg vil komme til ferdig hytte og spise på hotell, dette ene året!

Anonymous poster hash: 087fa...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingensom kan forbarme seg over den enslige og gi ham en sengeplass på sin hytte?

Anonymous poster hash: 3c403...d55

Skrevet

Er det ingensom kan forbarme seg over den enslige og gi ham en sengeplass på sin hytte?

Det er ikke problemet, hn vil bare ikke :(

Hi

Skrevet

Det er ikke problemet, hn vil bare ikke :(

Hi

Da er han bare sær. Jeg forstår deg godt. Det er helt uhørt at 20 mennesker kan legge dette på deg alene. Selvfølgelig skal du også kunne kose deg i julen. Jeg ville gjort dette til en fast tradisjon, eller krevd at de andre bidro.

Skrevet

Dersom denne personen er bedt med, men velger å bli hjemme alene... SÅ DRITER DU I DET..... Det hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg er også litt som deg, ønsker at alle skal være fornøyd osv. Men det er ikke alltid mulig.

Skrevet

Ja. Fornuften tilsier og bare blåse i det, men det legger litt skygge over jula at man ikke kan enes eller finne seg i at ting endres litt på 😔 Det er jo dessverre en familie full av konflikter og nå er det tydelig min tur til og bli endel av dette *sukk*

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...