Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Hvilken unnskyldninger har deres små kommet med for å prøve å slippe unna ting de ikke vil? Småen vil ikke i barnehagen imorgen å sier han må være hjemme fordi han er svimmel i magen Når han ikke ville smake på vanlig melk som det var nissemotiv på,så svarte han at han var allergisk mot nissemelk <3 Anonymous poster hash: 739b0...25b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 jeg har ei på 6 som kom hjem fra skolen en time før skolen var ferdig, fordi det regnet veldig mye ute.. vi bor på vestlandet, så det er ikke akkurat uvanlig med mye nedbør..! Anonymous poster hash: 044c0...0b3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Min eldste hadde en periode med veldig mange unnskyldninger for å slippe å gå i barnehagen. Alt fra vondt i armen, magen, hodet osv. Den beste var når han hadde så vondt i tissen at han nok måtte være hjemme og se på TV i stedet. Og nei, bar virkelig ingenting galt med verken ungen eller barnehagen. Ungen hadde bare fått med seg at pappa hadde vondt i ryggen og dermed sykemeldt, altså han slapp å gå på jobb. Noen hadde fortalt ungen at barnehagen var hans jobb. Anonymous poster hash: 01d56...2d3
Mamma_til_2 Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Min eldste hadde en periode med veldig mange unnskyldninger for å slippe å gå i barnehagen. Alt fra vondt i armen, magen, hodet osv. Den beste var når han hadde så vondt i tissen at han nok måtte være hjemme og se på TV i stedet. Og nei, bar virkelig ingenting galt med verken ungen eller barnehagen. Ungen hadde bare fått med seg at pappa hadde vondt i ryggen og dermed sykemeldt, altså han slapp å gå på jobb. Noen hadde fortalt ungen at barnehagen var hans jobb. Anonymous poster hash: 01d56...2d3 Bhg er jo barnets "jobb" de møter opp rundt kl8 og drar runt kl 16, de er jo kun borte ved sykdom, de deltar i en hverdag som er planlagt akkurat som i en vanlig voksen jobb, eneste sm er forskjellen er at barnet ikke får betalt for "jobben" i penger.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Datteren min hadde en periode fryktelig tannverk i kneet og kunne derfor ikke legge seg. Den andre datteren min kunne ikke rydde rommet sitt fordi hun savnet mamma sp fælt at hun holdt på å spy. Skjønte ikke helt den, for jeg var jo der. Sønnen min kunne ikke gå i barnehagen fordi han måtte tenke på hvilket lag han skulle heie på når pappaen skulle spille kamp senere på kvelden. Ehh..? Heier du ikke på pappa, liksom?! Anonymous poster hash: 5eaab...dcd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Hvis mellomste synes jeg krever for mye av henne, sier hun at hun "er bare et lite barn" (5år). denne unnskyldningen brukes til det meste. Anonymous poster hash: 5bb42...e65
februarprins2013 Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 min på 4 sier han er gammel når han ikke vil rydde
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Frøken kunne ikke legge seg fordi hun har langt hår (?!?) Anonymous poster hash: d1000...17f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Aua i magen 😉 Klassikeren her i hus! Anonymous poster hash: bb12c...341
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 Hvis mellomste synes jeg krever for mye av henne, sier hun at hun "er bare et lite barn" (5år). denne unnskyldningen brukes til det meste. Anonymous poster hash: 5bb42...e65 HAHAHAHAHA! Så fantastisk 😂😂😂😂👏🏼👏🏼 Anonymous poster hash: bb12c...341
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Min sier han får vondt i tennene når det er mat han ikke liker eller har lyst på..... Anonymous poster hash: eec7c...626
Anonym bruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Hvis mellomste synes jeg krever for mye av henne, sier hun at hun "er bare et lite barn" (5år). denne unnskyldningen brukes til det meste. Anonymous poster hash: 5bb42...e65 Smart😂 Anonymous poster hash: ea10a...3ea
Lille krøll Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 Min måtte bæres som 2 åring siden hun var så sliten i skulderen at hun ikke klarte å gå.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #14 Skrevet 15. november 2016 Hahah! Fantastisk 😂👏 Anonymous poster hash: feb89...295
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #15 Skrevet 15. november 2016 Begynner bli ganske mye opp igjennom, men den siste var hun som ikke syns hun trengte pugge leksa, da hun vanligvis fikk alt rett uansett..., så om hun fikk mye feil denne ene gangen gjorde ikke no Anonymous poster hash: abf26...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå