Gå til innhold

hvordan bli gravid med tvillinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst på tvillinger😃

Anonymous poster hash: 47ff6...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex rundt eggløsning og håpe på klaff

Anonymous poster hash: e0198...414

Skrevet

Trur du like gjerne kan legge fra deg denne drømmen. Det kan skje...men sjansen er jo liten. Selv med ivf og innsett av to embryo er det ikke garantert tvillinger

Anonymous poster hash: f8ea7...142

Skrevet

Ja to babyer med kolikk som skriker konstant høres kjempe gøy ut :P

Anonymous poster hash: cdd24...627

Skrevet

Prøverør

Anonymous poster hash: 409a0...e22
Skrevet

Jeg ønsket meg også tvillinger helt til jeg fikk ett barn med kolikk.

Da var jeg veldig takknemlig for at jeg kunne hadde en baby å ta vare på.

Skrevet

Du har tydligvis ikke barn fra før 😳

Anonymous poster hash: e8a1e...91a

Skrevet

Det kan du ikke styre selv, like lite som du kan velge hvilket kjønn du vil ha.

Anonymous poster hash: 58b1c...b67

Skrevet

Ha sex med to menn rett etter hverandre?

Anonymous poster hash: 675e5...1f1

Skrevet

Ha sex med to menn rett etter hverandre?

Anonymous poster hash: 675e5...1f1

Hahahahaha, du tuller?

Enten må du ha to egg, eller så må embryoet dele seg i to. Det kan umulig ha noe å sihvor mange menn du har sex med!?!

Hormonpreparater som stimulerer eggløsning kan øke risikoen/sjansen for flerlinger. Men vær klar over at flerlingesvangerskap betyr økt risiko. Det er også en større påkjenning for kroppen.

Anonymous poster hash: 1a533...d16

Skrevet

Hahahahaha, du tuller?

Enten må du ha to egg, eller så må embryoet dele seg i to. Det kan umulig ha noe å sihvor mange menn du har sex med!?!

Hormonpreparater som stimulerer eggløsning kan øke risikoen/sjansen for flerlinger. Men vær klar over at flerlingesvangerskap betyr økt risiko. Det er også en større påkjenning for kroppen.

Anonymous poster hash: 1a533...d16

Ganske sikker på at hun tullet 😂

Anonymous poster hash: 30cd1...1ef

Skrevet

joda har 3 barn fra før😃 eldste 12 og minste 4😋

hi

Skrevet

Fullstendig idioti å ønske seg tvillinger, spør du meg. Kjenner altfor mange som har fått ekstremt premature tvillinger eller mistet en/begge tvillinger til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 24fda...c42

Skrevet

Hørte en si en gang: "ta ho to gang på samme kuken"

Anonymous poster hash: cc7ba...872

Skrevet

Ha et problem med at du mister hver gang du blir gravid. Mange ganger. Ordne deg så med assistert befruktning, mange ganger. Til slutt kan du være heldig å beholde barnet. Jeg var heldig og fikk tvillinger på denne måten.

Anonymous poster hash: 304bf...19f
Skrevet

Ha et problem med at du mister hver gang du blir gravid. Mange ganger. Ordne deg så med assistert befruktning, mange ganger. Til slutt kan du være heldig å beholde barnet. Jeg var heldig og fikk tvillinger på denne måten.

Fullstendig avsporing fra tråden, men hvor mange ganger mistet du før du gikk for assistert befruktning? Har selv mistet tre ganger og pga alder mente gynekologen at vi ikke burde prøve så veldig lenge til før vi ble henvist til ivf. Hvor mange ganger miste du med assistert befruktning?

Anonymous poster hash: 985b0...c6a

Skrevet

Skaff deg litt hormoner. Øker sjansen betraktelig.

Anonymous poster hash: c6b72...f13

Skrevet

Pergotime er et preparat som blir gitt til de med manglende eggløsning/behandling for ufrivillig barnløshet.

Dette gir noe økt risiko for flerlingesvangerskap.

Men det er reseptbelagt og du får det ikke utskrevet på bakgrunn av at du bare ønsker tvillinger.

Anonymous poster hash: 1beac...27d

Skrevet

Hehe.. Jeg har også tre barn og ønsker tvillinger 😬

Anonymous poster hash: a78ad...3d7

Skrevet

Da jeg var gravid sist hadde jeg oppfølging av spesialist på riksen. Vi tullet på ul en gang og sa noe om at kanskje det var to der inne. Da sa spesialisten at vi skulle være glad det ikke var flere enn en,det gikk oftere galt med tvillinger enn det gikk bra. Og jeg jobber med barn med spesielle behov og flere er tvilling,hvor en er frisk,den andre har div sykdomstilstander og problemer.

Anonymous poster hash: b937d...d27

Skrevet

Fullstendig avsporing fra tråden, men hvor mange ganger mistet du før du gikk for assistert befruktning? Har selv mistet tre ganger og pga alder mente gynekologen at vi ikke burde prøve så veldig lenge til før vi ble henvist til ivf. Hvor mange ganger miste du med assistert befruktning?

Anonymous poster hash: 985b0...c6a

Mistet fire ganger før ass. bef. Mistet tre ganger med ass. bef., på det fjerde forsøket klaffet det så til de grader :-)

Skrevet

Hopp når du har eggløsning. Da hender det at et ekstra egg løsner.

Anonymous poster hash: d284c...7a3
Skrevet

Støtter de som sier at alt er mer risiko med tvillinger. Jeg tok IVF og har to friske tvillinger, men ene holdt på å dø under fødsel.

Anonymous poster hash: 2f938...0ce

Skrevet

Jeg har eneggede tvillinger.

Svangerskapet var grusomt, kraftig bekkenløsning fra uke 17. Klarte bare å gå noen få skritt, fikk ikke sove pga smerter. UL hver 7-14 dag pga fare for TTTS.

Innlagt på sykehus tre uke før KS pga svangerskapsforgiftning, måtte være på sykehuset 2,5 uke etter KS pga de ikke fikk ned BT.

Glad jeg ikke hadde småbarn på denne tiden, kunne ikke gjort noe for og med dem de siste 4 mnd av svangerskapet.

Mine sov nesten aldri samtidig, så ikke mulig for meg å sove litt på dagtid hvis de hadde vært mye våkne om natta.

Nå er heldigvis mine blitt 6 år og alt er mye enklere, men får fortsatt grøssninger når jeg ser nyfødte tvillinger.

Anonymous poster hash: 0189b...424

Skrevet

okay😊 takk for svar. tror jeg bare vil ha en til jeg da😋 vi har tvillinger i slekten både på mors og fars siden så skal ikke forundre meg om de blir siden jeg bikker 30 snart😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...