Gå til innhold

hvordan gå kledd på julebord med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vennine har innvitert meg på julebord hjemme hos seg selv,å har innvitert 15 andre som jeg ikke kjenner.

Hvordan går en kledd da?

Føler at det som regel er kun jeg som går med kjole i diverse tilsteldninger så greit å denne gangen høre på foran hva som er vanlig å gå med :)

Anonymous poster hash: ae275...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjole er bra om du trives med det. Jeg synes at en sånn anledning krever pynt, selv fra meg som ikke liker kjole. Jeg var på julebord i går hos en venninne i svarte smale bukser, svart kortermet silkebluse, de høyeste hælene ever og de mest glitrende smykkene. Jeg hadde mørk neglelakk og godt med sminke og hadde tatt skikkelig tak i sveisen. Det viktigste er at man gjør det litt spesielt og pyntet. Julebord krever innsats🙂

Skrevet

Jeg elsker å gå i kjole :)

Men har flere ganger følt meg litt dum fordi jeg er den eneste som kommer i kjole.

Men godt å høre at det mest sannsynlig kommer flere med kjole i denne anledningen :)

Har nesten aldri barnefri så litt gøy å pynte seg litt ekstra når jeg først skal noe spesielt :)

Anonymous poster hash: ae275...6d7

Skrevet

I vår gjeng går gutta i dress og jentene i kjoler, glitter og stas:)

Skrevet

Julebord er som regel en av de få gangene i året man virkelig kan pynte seg. Så da er det kjole, høye pumps, smykker og glitter 😊

Skrevet

jeg skal i vennejulebord og jeg skal ha ; 

Mørk kjole med MASSE glitter på, pumps og pynt! 

Eller ; 

Rød kjole med blingtilbehør og pumps! 

Bling it up! :D  er lov på julebord, uansett hvor man skal. 

Anonymous poster hash: 2bbf7...01d
Skrevet

Kjole er bra om du trives med det. Jeg synes at en sånn anledning krever pynt, selv fra meg som ikke liker kjole. Jeg var på julebord i går hos en venninne i svarte smale bukser, svart kortermet silkebluse, de høyeste hælene ever og de mest glitrende smykkene. Jeg hadde mørk neglelakk og godt med sminke og hadde tatt skikkelig tak i sveisen. Det viktigste er at man gjør det litt spesielt og pyntet. Julebord krever innsats🙂

Det hørtes superlekkert ut 😃 Tipper du så fantastisk ut!

Skrevet

Jeg ville gått i kjole. Det er også helt vanlig på alle typer julebord jeg har vært.

Skrevet

På julebord med venner pleier både jeg og de andre å pynte seg 😊 Pleier altid å ha kjole. Men man godt pynte seg med bukser og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...