Gå til innhold

Er dette skyggestreker? *Bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester tatt i går kveld, i morges og nå i ettermiddag. Er trolig 10-12 dpo, mest sannsynlig 11 dpo. RFSU test ofte, 8 i pakken. Strimler.

Anonymous poster hash: 7788a...2e1

post-42-0-81780200-1479071020_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser strek på den øverste. :-)

Anonymous poster hash: 38ac4...9af
Skrevet

Noen andre som vil tyde?

Skrevet

Mine så sånn ut 9 dager dpo. Kunne knapt se det. Samboer så det ikke. Men vi kvinner har virkelig blikk for en strek :-D Er smellfeit og høygravid nå.

Anonymous poster hash: 4cff1...0de
Skrevet

Mine så sånn ut 9 dager dpo. Kunne knapt se det. Samboer så det ikke. Men vi kvinner har virkelig blikk for en strek :-D Er smellfeit og høygravid nå. Anonymous poster hash: 4cff1...0de

Min samboer sier han tror det bare er streker etter kjemikaliene som brukes i testene.... Altså skyggestreker. Hyggelig fyr, hæ!? ;) Strekene vises litt bedre i virkeligheten enn på bildet. Jeg får bare vente å se... Gratulerer med magen ;)

Hi

Skrevet

Synes det er strek på både øverste og nederste jeg.

Tvi tvi!

Anonymous poster hash: 27729...994

Skrevet

Synes det er strek på både øverste og nederste jeg.

Tvi tvi!Anonymous poster hash: 27729...994

Det er faktisk streker på alle tre testene men de er svake. Enig i at øverste og nederste strek synes best. Kanskje droppe testen i morgen og vente til tirsdag? IKM tirsdag/onsdag tror jeg.

Hi

Skrevet

Det der ee positive streker! Bør bli sterkere hver dag nå

Anonymous poster hash: a9a50...692

Skrevet

Jeg ser strek på alle tre

Skrevet

Jeg ser streker på alle tre.. Mest på den øverste :blomst:

Skrevet

Ser også streker på alle tre 😄😄 mine ble også sånn da jeg vae gravid 😊👍

Anonymous poster hash: 42d7a...32e

Skrevet

Tok en ny i morges men kunne desverre ikke se noen strek på den... :'( Ble vekket av sykt barn i natt kl 4. Måtte samtidig på do. Vet ikke om det har betydning for dagens test at jeg hadde tømt blæra 4 timer før testen. Sikkert ikke... Er på jobb nå så kan ikke sjekke testen igjen.

Gikk nok ikke denne gangen heller! Dritt lei dette.

Hi

Skrevet

Hm...kan dessverre se dårlig ut. Kan ha vært en kjemisk graviditet, hvor egget bare festet seg litt.

Lykke til neste gang. Husk at den største forskjellen er fra 0 til 1 barn.

Anonymous poster hash: a9a50...692

Skrevet

Tok en ny i morges men kunne desverre ikke se noen strek på den... :'( Ble vekket av sykt barn i natt kl 4. Måtte samtidig på do. Vet ikke om det har betydning for dagens test at jeg hadde tømt blæra 4 timer før testen. Sikkert ikke... Er på jobb nå så kan ikke sjekke testen igjen.

Gikk nok ikke denne gangen heller! Dritt lei dette.

Hi

Samme opplevelse hadde jeg. Jeg venter alltid til et par dager over forventet mens før jeg tester. Fikk svak positiv, postet bilde her, alle sa det var tydelig strek, gratulerer osv... jeg hadde likevel en dårlig følelse av at streken burde vært sterkere. Dagen etterpå var den svakere, dagen etter fant jeg ikke noen strek.. så var bok kjemisk.. har lært meg å ikke få falske forhåpninger ved svak strek for de gangene jeg faktisk har vært gravid har streken kommet til syne på sekundet testen er borti urinen. (Har vært gravid flere ganger men har bare ett barn).. lykke til videre med prøvingen ❤️

Anonymous poster hash: 015e3...baa

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette? Du må vente litt.

Eventuelt kjøpe clearblue digital.

Anonymous poster hash: b1e70...0f5

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette? Du må vente litt.

Eventuelt kjøpe clearblue digital. Anonymous poster hash: b1e70...0f5

Har det noen betydning for deg? Du kan jo la være å lese innleggene... Jeg er interessert i å høre andres opplevelser rundt det med skyggestreker. Kom du med noe nyttig info rundt det temaet?? Nei akkurat! Get off.

Takk til dere andre som har svart meg ♡

Hi

Skrevet

Har det noen betydning for deg? Du kan jo la være å lese innleggene... Jeg er interessert i å høre andres opplevelser rundt det med skyggestreker. Kom du med noe nyttig info rundt det temaet?? Nei akkurat! Get off.

Takk til dere andre som har svart meg ♡

Hi

Har svart deg i andre tråder, er derfor jeg skrev det nå, du godtar ikke svarene du får, men må ha enda flere bekreftelser. Sier det ikke for å være slem, men du stresser voldsomt rundt dette. Anbefaler deg derfor å vente noen dager og eventuelt kjøpe en digital så slipper du å få bekreftelser her inne på noe du kan bli skuffet over. Det er også tidlig å teste, selv om man kan teste før. Jeg hadde tidlig positiv test selv( 9 dpo), men testet igjen etter ikm for å være sikker. Krysser fingrene for at du er gravid, men prøv å ikke stresse det så mye.

Anonymous poster hash: b1e70...0f5

Skrevet

Har svart deg i andre tråder, er derfor jeg skrev det nå, du godtar ikke svarene du får, men må ha enda flere bekreftelser. Sier det ikke for å være slem, men du stresser voldsomt rundt dette. Anbefaler deg derfor å vente noen dager og eventuelt kjøpe en digital så slipper du å få bekreftelser her inne på noe du kan bli skuffet over. Det er også tidlig å teste, selv om man kan teste før. Jeg hadde tidlig positiv test selv( 9 dpo), men testet igjen etter ikm for å være sikker. Krysser fingrene for at du er gravid, men prøv å ikke stresse det så mye.Anonymous poster hash: b1e70...0f5

Tør ikke teste igjen... Er så redd for negativt resultat. Ikm i dag. Eneste positive er at brystvortene er veldig ømme og at mensen ikke har kommet!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...