Gå til innhold

Hva skal du kjøpe til din far til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 3f7ab...9eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe billig ræl.

Anonymous poster hash: 4d83b...900

Skrevet

Noe billig ræl.

Takk for tips 😉

Skrevet

Takk for tips 😉

Haha sorry! I lys av dagens farsdag så kjenner jeg hvor mye jeg ikke liker han...

Men jeg har kjøpt en julenisse som var ganske så fin, også skal de få en krukke med hjemmelaga drops. Fordi jeg er jo en pliktoppfyllende datter som gjør alle til lags uansett...

Skrevet

Kjøpte Tufte bambull sett til både far og mor i dag, 40 % på komplettapotek :)

Anonymous poster hash: 1c635...dfc

Skrevet

Han får det samme hvert år, og gleder seg til gaven hvert år. Den blir gjemt på øverste hylle i et hemmelig skap så ingen skal snoke i den. Den skal nytes og hales ut så lenge som mulig, og ingen får smake ;)

http://www.heimdalchokolade.no/index.html

Anonymous poster hash: a3df4...4c0
Skrevet

Han får det samme hvert år, og gleder seg til gaven hvert år. Den blir gjemt på øverste hylle i et hemmelig skap så ingen skal snoke i den. Den skal nytes og hales ut så lenge som mulig, og ingen får smake ;)

http://www.heimdalchokolade.no/index.html

Han bor forresten veldig langt unna denne fabrikken, mens jeg kjører forbi av og til, så da kjøper jeg med en eske til han som han får til jul, bare til jul.

Skrevet

Et lys på grava.

Anonymous poster hash: 11f69...671

Skrevet

Treningsklær tror jeg. Han er så sprek og jeg vet han har lyst å trene.

Evt en vanlig genser etc.

I fjor kjøpte jeg t-skjorte fra probat som var populær, mulig jeg gjentar susessen ford de har noen utsagn på skjortene som passer han perfekt 😁

Anonymous poster hash: 3a3f0...89a

Skrevet

Det vet jeg ikke ennå. Men pappa er ofte vanskelig, derfor ber jeg om ønskeliste og kjøper noe fra den. Gjerne noe verktøyliknende, det er det han synes er stas.

I tillegg ønsker ha seg kunst og liknende produsert av barnebarn. Og lydbøker og filmer som barnebarn liker.

Anonymous poster hash: 5aa66...394

Skrevet

Ingenting, har ikke sett ham på over 20 år.

Anonymous poster hash: 79f26...90e
Skrevet

Fotobok med bilder av sitt første barnebarn. Bilder av henne fra 0 mnd og frem til 1 år samt de få bildene jeg har av de to sammen. Vi møtes maks et par ganger i året så det setter han nok pris på :) 

Skrevet

Sannsynligvis en god bok. Det er som oftest det vi gir hverandre i min familie.

Anonymous poster hash: f7a43...e7a
Skrevet

Har noen tanker, men har ikke bestemt meg.

Kalender med bilder av barnebarn, skovarmer, håndmikser, ullgenser, skostativ.

Skrevet

Et lys på grava.Anonymous poster hash: 11f69...671

<3

Anonymous poster hash: 1c635...dfc

Skrevet

Han og mamma får i hvert fall kalender med bilder av barnebarna (fast tradisjon), og så kjøper jeg som regel bøker de ønsker seg. De har det de trenger, men bøker er de begge to veldig glad i og der kommer det alltid mye nytt i mnd før jul, så det er alltid bankers ;) Er det de ønsker seg hvert år også.

Anonymous poster hash: 412ab...c13
Skrevet

Noe billig, eller hjemmelaget. Han vil ikke ha noe som koster, og vi får ikke gaver av han heller. Han kjøper kalendergaver til barna mine, og det i seg selv er veldig mye for å være han! Han er psykisk syk og vi har ikke så mye kontakt egentlig. Kanskje vi ser han 4-5 ganger per år, når han har sine "gode" perioder. Han feirer ikke jul heller, så blir liksom ikke så viktig. Vet at han blir glad uansett hva han får, men han er veldig sparsommelig og syns at dyre gaver er tullete, så vi kjøper aldri noe dyrt eller fancy.

Anonymous poster hash: 2187c...59d

Skrevet

Foreldrene mine sa i år at de ikke ønsker seg annet enn en flaske vin. Så det blir rødvin og bilde skolefoto av ungene. Det er lenge siden de har fått.

Skrevet

Jeg har funnet en fuglekasse man kan henge på vinduet og se inni.

Han er over snittet interessert i fugler🙄

Han får også en bok med toppturer i Norge.

Vi skal lage fuglemat fra ungene også får han ettårsbilde av minsta.

Skrevet

Trolig en flaske gsmmel Oppland. Vi skal utenlands før jul så da kjøper jeg på taxfree. Billig for meg og han blir glad.

Skrevet

Ingenting, siden det vel er tvilsomt om han lever så lenge.

Anonymous poster hash: b2f91...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...