Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Kjøpte ny Tv og fikk striper på skjermen (rød loddrett strek nedover heile skjermen). Måtte sende tv inn og Samsung kunne ikkje reparere tv. Saken vart sendt til CDON der jeg kjøpte tv. Der får jeg beskjed at TV er ute av produksjon. Skal få refundert pengane. Jeg er intrissert i ny tv, Har jeg krav på det ? Anonymous poster hash: 8b835...9e3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Om tv ikke går an å skaffe har du jo selvfølgelig ikke rett på ny tv. Hvorfor er du ikke "intrissert" i å få tilbake pengene da? Det må jo være topp! Anonymous poster hash: d236c...27e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Hvis en produsent ikke kan reparere eller gi ny tilsvarende vare er det to løsninger. Heve kjøpet eller gi en ny, bedre vare. Hvilken er derimot opp til leverandør/produsent. Anonymous poster hash: 6a0f5...383
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Om tv ikke går an å skaffe har du jo selvfølgelig ikke rett på ny tv. Hvorfor er du ikke "intrissert" i å få tilbake pengene da? Det må jo være topp! Anonymous poster hash: d236c...27e Om tv ikke går an å skaffe har du jo selvfølgelig ikke rett på ny tv. Hvorfor er du ikke "intrissert" i å få tilbake pengene da? Det må jo være topp! Anonymous poster hash: d236c...27e Klarer ikkje å få slik tv igjen til den prisen. Anonymous poster hash: 8b835...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå