Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg er sengeliggende i tre måneder etter en stor operasjon. Jeg må også gå ned i vekt. Det er utrolig vanskelig når man bare ligger og er miserabel 😔 Spiser altfor mye og føler jeg bare eser ut for hver dag som går... er liksom det eneste jeg har å kose meg med... Men jeg må slutte med det! Og må gå ned i vekt... Noen som har noen gode råd til meg? 🙏🏻 Anonymous poster hash: 4758d...182
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Når du ikke kan være i aktivitet så er lavkarbo det beste alternativet for å gå ned i vekt. Det vil holde blodsukkeret ditt stabilt og gjøre deg mindre sugen på søtt. Du kan likevel spise mye god mat. Anonymous poster hash: d7706...876
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Start med å bytte ut hva du spiser til trøst. Oppskårne grønnsaker kan du spise i temmelig store kvanta, så begynn med å bytte ut trøsten med oppskårne (rå) gulrøtter, blomkål, kålrabi osv. Så kan du heller prøve å droppe trøsten etterhvert. Det er ofte lettere å ta en og en vane. Altså ikke dropp småspinga totalt, men innfør noe bedre alternativ. Prøv også med noe som holder deg i aktivitet. Det være strikking, hekling, kryssord, suduko eller hva som helst som gjør at du gjør noe mer aktivt enn tvtitting. Anonymous poster hash: 802b0...a50
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Strikking, lesing, Netflix, slektsforskning, organisere bilder, planlegge jul etc. Hold deg okkupert med noe. Anonymous poster hash: 8dd4f...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå